UnderGround Forums Best MMA "non douche" apparel

12/4/12 11:14 PM
10/6/11
Posts: 470
I'm gonna go with RVCA as an overall winner., they seem to veer away from sparkles and angels, and it seems to be the top seller, on the down side it seems it has become rather trendy. What's your opinions Phone Post
12/4/12 11:21 PM
5/26/06
Posts: 2362
62
12/4/12 11:23 PM
7/29/06
Posts: 1936
VXRSI
12/4/12 11:23 PM
1/29/11
Posts: 8991
I love RVCA Phone Post
12/4/12 11:25 PM
3/24/07
Posts: 9424

Roots of Fight.

12/4/12 11:28 PM
9/14/11
Posts: 1691
RVCA, Form before it folded and Dethrone are my picks Phone Post
12/4/12 11:30 PM
3/24/07
Posts: 9425

12/4/12 11:45 PM
1/1/01
Posts: 8022

62 gear and vxrsi are my favorite

12/4/12 11:46 PM
8/5/11
Posts: 997
Jaco Phone Post
12/4/12 11:47 PM
8/25/12
Posts: 293
RVCA does surfer stuff too. I like it a lot tho. i have a bj shirt i wear whener i watch fights and a hat. im on the fence about Venum. they have some pretty casual stuff. same with hayabusa. throwdown sold out and went d bag affliction Phone Post
12/4/12 11:52 PM
11/23/02
Posts: 2719
I've always thought sinister was rather cool
12/4/12 11:54 PM
1/8/12
Posts: 3449
Affliction and tapout Phone Post
12/5/12 1:05 AM
6/21/12
Posts: 840
Echo IMO Phone Post
12/5/12 1:06 AM
1/1/01
Posts: 14995
tokyo five has the best design, imo.
like rvca
forty thieves and 62 gear are next.
rupture had good stuff.
some of triumph unlimited stuff is tasteful.
12/5/12 1:08 AM
6/19/10
Posts: 584
Roots of Fight/ RVCA for casual wear.

Dethrone/ RVCA for MMA wear

Fight Me! for local MMA action (Los Angeles) Phone Post
12/5/12 1:09 AM
6/19/10
Posts: 585
And Punishment has nice gear as well.. Phone Post
12/5/12 1:17 AM
7/29/09
Posts: 268
Clinch Gear
12/5/12 1:29 AM
3/15/07
Posts: 449
Six Deuce and roots of fight Phone Post
12/5/12 1:38 AM
10/8/12
Posts: 22
Another vote for JACO.
12/5/12 1:39 AM
9/27/02
Posts: 880
Jaco, RVCA and Fokai. Simple is better IMO.
12/5/12 1:42 AM
10/6/11
Posts: 471
Agreed, They're are so many now. But a good majority of them look terrible lol Phone Post
12/5/12 2:05 AM
10/28/11
Posts: 105
For MMA wear in the gym I would say Jaco or RVCA. For casual wear I would say none. Dress like a grown up instead Phone Post
12/5/12 2:14 AM
4/19/10
Posts: 5896
Clinch Gear
VXRSI
superCalo
Uncle Creepy
Phone Post
12/5/12 2:15 AM
10/20/10
Posts: 329
Miguel Torres gave me a badass ecko shirt, I think their stuff is nice.
I'd go with RVCA like you said though, if I had to pay for the shit.
12/5/12 5:44 AM
7/19/12
Posts: 21
Its all shit.












IMO.