What if ... Report: Chandler Jones overdosed on pills, was rus

29 days ago
2/10/03
Posts: 1345

Chandler Jones was rushed to the hospital on Sunday morning after showing up at the Foxboro Police Department with a medical emergency, according to a report. The Boston Herald reported the news about the New England Patriots defensive end. They say dispatch records show Jones arrived at the police station at 7:42 a.m. with a medical emergency and was taken to the hospital shortly after 8 a.m. The police were very careful not to reveal the nature of the medical emergency, saying it was a private matter. They also deleted dispatch records regarding Jones before releasing them to the newspaper. 

http://www.yardbarker.com/nfl/articles/report_chandler_jones_overdosed_on_pills_was_rushed_to_hospital/s1_127_20178931

Move if needed: jon jones brother

29 days ago
8/28/11
Posts: 8347
If memory serves me right this isn't the first time hes done something and wandered to the police station.
29 days ago
2/10/03
Posts: 1346

I'm not sure if its ever been confirmed, but the last time was reported as "syntheic marijuana"

29 days ago
7/20/01
Posts: 6312
I think that article is pointing to the old incident, not a new one. The author updated his post so it looks like something new
29 days ago
2/16/04
Posts: 13866
That's a lot of dick pills
29 days ago
4/1/10
Posts: 280
vintirex -

I'm not sure if its ever been confirmed, but the last time was reported as "syntheic marijuana"

I smoked synthetic once (only smoked weed like 5 times total). I was so close to dialing 911. That shit fucked me up. I had to keep reminding myself who i was. Thought I was gonna be stuck like that forever. I'll never smoke again lol!!
29 days ago
5/26/14
Posts: 450
Ummmmmmmm. This is old bro....







Jfc
29 days ago
5/26/14
Posts: 451
Jan 2016 brah....... stay in yo lane
29 days ago
2/10/03
Posts: 1347
branchdavidian - I think that article is pointing to the old incident, not a new one. The author updated his post so it looks like something new
That son of a bitch! Was at the top of news since he updated it.
29 days ago
11/18/09
Posts: 9158

Yeah this happened a couple years ago, and he was in fact smoking that tookie. (K2)

29 days ago
1/1/01
Posts: 5582
John Jones brother now plays for Phoenix Cardinals. He sure looked okay last night
29 days ago
11/21/10
Posts: 4881

is this shit old news being recycled for clicks for some reason? The one giveaway is that no real source has come out and acknowledged it and all the bullshit is saying he's a Patriot.. which he's not he's in Arizona now and they are in camp so he's not in Boston. 

Edited: 29 days ago
9/30/09
Posts: 6879
JPet - John Jones brother now plays for Phoenix Cardinals. He sure looked okay last night

I was like... why is he still here?!? He got traded back??  

   OP wtf bro! You dropped the ball bigtime. 

29 days ago
7/24/14
Posts: 283

As an Arizona cardinals fan with money on the season... I sincerely hate you to hell OP. 

29 days ago
2/10/03
Posts: 1348
I was trying to let it die, quit bumping. I got tricked by them editing the article and bumping it to the top of news. Mods delete?
28 days ago
2/11/15
Posts: 8
vintirex - I was trying to let it die, quit bumping. I got tricked by them editing the article and bumping it to the top of news. Mods delete?

Ummmm, the fact that you thought Chandler Jones still played for the Patriots is a huge fail in itself.  If you watch football even casually you would have know that he left New England for the Cardinals awhile back now.  Should have been enough of a clue to realize that this post is old.

Edited: 28 days ago
1/1/01
Posts: 33086

Needle Nose Ned?

27 days ago
7/26/07
Posts: 63915
Old story, with wrong information in it anyway.

Lol

Chandler Jones hasn't been on the Patriots since the end of the 2015 season, and it wasn't an overdose on pills during this incident, it was using synthetic marijuana

And it wasn't an overdose anyway

Fail
27 days ago
7/14/17
Posts: 720
Is this current? I think it's old...
27 days ago
7/26/07
Posts: 63917
BrowBeaten - Is this current? I think it's old...

way old, and #fakenews since he didn't "OD on pills"
27 days ago
9/25/09
Posts: 8268
One runs from, one runs too the police. Strange.
27 days ago
6/4/09
Posts: 2786
vintirex -

I'm not sure if its ever been confirmed, but the last time was reported as "syntheic marijuana"

Spice haha niggah had a panick attack... shit be too funny bruh 

27 days ago
1/1/01
Posts: 5584
Maybe he meant Jon not Chandler and had a scoop .... LOL. Unbelievable !!!!
27 days ago
7/26/07
Posts: 64033
JPet - Maybe he meant Jon not Chandler and had a scoop .... LOL. Unbelievable !!!!

Lol

what a fuck up though if that's the case

27 days ago
1/1/01
Posts: 5585
no ifs. A total screw up. A standard 4 year suspension is forthcoming. He's done.