Refresh | Add To Favorites | Share | Email | Subscribe | Check IPs
 


UFC IRAN trading cards - whose collecting?


[ 1 ] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 LP
From: ferox13 611 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:16 PM
Edited: 03/30/09 1:33 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 76003
 
Photobucket

From: Mad Xyientist 19 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:19 PM
Member Since: 6/22/07
Posts: 17180
 
I'm trying to get an asghar red autograph card

From: Mad Xyientist 19 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:21 PM
Member Since: 6/22/07
Posts: 17181
 
 

From: Road Warrior Fin 15 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:21 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 24006
 
 I started collect the Iran editions myself!

Becareful not to scan the cards too often - it could damage them.  You want to be able to get a great PSA rating for them.

From: Card 1907 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:22 PM
Member Since: 7/22/05
Posts: 16940
 
 Victory Debut Ahmad


From: BrazilianBomber Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:31 PM
Member Since: 3/15/09
Posts: 138
 
hahaha, i get it... it's a joke.
these ufc iran threads where starting to piss me off lol, but now i get it...

From: U4EA 133 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:43 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 3360
 
Haha! That's fucking brilliant!!!!!

From: U4EA 133 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 1:45 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 3361
 
Are you going to do more?

How about 'Legal Aspects: Copyright Lawsuit'?

From: ferox13 611 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 2:43 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 76005
 
U4EA - Are you going to do more?

How about 'Legal Aspects: Copyright Lawsuit'?


LOL

From: goku Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 2:44 PM
Member Since: 8/6/08
Posts: 3613
 
i would buy them

From: dehghani 74 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 3:36 PM
Member Since: 2/26/05
Posts: 2585
 
[quote]ferox13 - Photobucket[/quote] 



From: Knux Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 4:28 PM
Member Since: 6/4/08
Posts: 3034
 
 

didn't have much time to work on this lol

plus i'm sure the average american can't tell the difference between arabs and persians.

From: Mad Xyientist 19 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 4:29 PM
Member Since: 6/22/07
Posts: 17188
 
 OMFG LOL

From: jman 445 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 4:30 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 8600
 
LMFAO at the Ring Card girl, holy shit!!!

From: smoogy 100 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 4:31 PM
Member Since: 1/7/08
Posts: 3247
 
LOL

Finally, a truly inspired romo thread

From: uedamasa Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 4:34 PM
Member Since: 3/27/09
Posts: 36
 
I would buy those

From: Knux Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 4:39 PM
Edited: 03/30/09 4:40 PM
Member Since: 6/4/08
Posts: 3035
 
dehghani -

It's not copyright infringement when you sound out  "Yoo-af-see" . It's written as separate words in this pic so it's okay!
   

From: Hessian 27 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 6:20 PM
Member Since: 8/19/06
Posts: 2591
 
3t

From: WatchinMMA Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 6:22 PM
Member Since: 11/15/05
Posts: 7597
 
Card -  Victory Debut Ahmad

nice modified anklelock!! watch out for that foam thing!
 

From: ferox13 611 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 6:43 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 76010
 
LMAO@RIng girl fucking great

From: Pinback 16 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 6:46 PM
Member Since: 4/1/03
Posts: 1073
 
LOL!

From: momita Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 6:54 PM
Member Since: 1/22/03
Posts: 15206
 
 I'd want mine signed by dehghani.... otherwise, it'd be worthless.

From: stevel20 Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 6:58 PM
Member Since: 3/16/05
Posts: 1066
 
ttt for the great dehghani.

From: Knux Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 9:35 PM
Member Since: 6/4/08
Posts: 3037
 
 

From: ITweakRashad'sNips 19 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile
Posted: 3/30/09 9:50 PM
Edited: 03/30/09 9:51 PM
Member Since: 4/16/07
Posts: 4566
 
 Can someone post just a background for a card that us photoshop challenged people could add our own stuff on top of?

Oh shit, just noticed UFC Iran 11: Untrollable.  Brilliant.
 

Refresh | Add To Favorites | Share | Email | Subscribe | Check IPs
 

[ 1 ] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 LP

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.

Shop | Contact Us | Advertising | Create Account | Links