UnderGround Forums
 

Hawai'i Underground >> Get your fill of Anime or JDramas!


10/15/08 5:28 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 35481
was hoping it was on a player somewhere i can watch w/o downloading. no problem though, don't have the time tonight. thank you though
10/17/08 9:47 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
junon
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/02
Posts: 12241
oh Jesus.

im hooked on Naruto.

17 episodes into the 1st season now.

i heard after EP 100 or so it starts to suck for another 100 than picks up.
10/17/08 2:40 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Mr White
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/7/08
Posts: 519
All I know is that Gossip Girl fucking owns, and has one of the best sound-tracks ever.

It had to be said.
10/28/08 7:31 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
cypherpunk
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/2/05
Posts: 5490
One drama that I found by accident and ended up liking is Sexy Voice and Robo.

From Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sexy_Voice_and_Robo

The story is about the adventures of a 14 year old girl named Nico Hayashi (??? Hayashi Niko) who uses her talents of changing and altering her voice to manipulate men over the phone who want to participate in Enjo k?sai. Through this she learns a lot about human nature, and gains a keen understanding of peoples through their voices.

An aging gangster notices her talents and decides to hire her to solve various cases.

While Nico is on her first case, she meets with a geeky (Otaku) man named Iichiro Sudo (????? Sud? I'ichir?), who has an obsession with robot toy models. This obsession that leads Nico to call him "Robo", and the two become an unlikely team. After completing her first case Nico proclaims herself "Sexy Voice" and a variety of short loosely linked character-driven adventures ensue.
11/19/08 7:40 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
junon
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/02
Posts: 12500
CAPTAINS INVADE!

Zaraki is about to bitch some fuckahz!
11/19/08 12:55 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wutang
27 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/18/05
Posts: 4153
junon - CAPTAINS INVADE!

Zaraki is about to bitch some fuckahz!


I just watched it. Ugh.. I knew they were going to end it there.. Zaraki's gotta bankai here.. it's gonna be awesome.
11/19/08 1:29 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36263
bout fuggin time!
11/19/08 8:05 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36278
btw, if kurosaki was at full power, that shit would never happen to him.

btw, orihime needs to die.
11/19/08 9:09 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
junon
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/02
Posts: 12502
does his inner hollow ever make an appearance again?
11/19/08 9:29 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36280
good question, i stopped reading the manga just about 2 episodes from now i think.
11/20/08 6:47 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
junon
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/02
Posts: 12508
them being in Hueco Mundo and all id think there will be an opportunity.

i wonder if that one stranded shinigami will come back into it.
11/20/08 2:02 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36296
^^i hope so. he was baddass.
11/20/08 2:34 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wutang
27 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/18/05
Posts: 4155
FCTV808 - btw, if kurosaki was at full power, that shit would never happen to him.


Are you sure? Kurosaki's been getting owned by these Arrancars... I'm starting to have issues with Bleach with it being very Dragonball-ish and Kurosaki being Saiya-Jin is. Special powers, gains a lot of power when he's almost killed in a fight.... Now the Cero's are looking like the energy waves....
11/20/08 2:43 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36303
nah man, it's more realistic cause you can have bad days no matter how tough you get. lol
11/25/08 7:35 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wutang
27 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/18/05
Posts: 4175
Oh man.. tonight is gonna be good.
11/25/08 9:24 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36467
you just know they're gonna drag this out. dang
11/25/08 9:34 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
mad tiger
1 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 8959
^^me thinks u 2 gonna be single for awhile frens lol
11/25/08 10:53 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
cypherpunk
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/2/05
Posts: 5983
Maybe they'll meet some female anime fans:





11/25/08 10:58 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
junon
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/02
Posts: 12557
holy shit ill take Nel.
11/26/08 1:24 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
junon
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/02
Posts: 12558
good episode.
11/26/08 1:52 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wutang
27 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/18/05
Posts: 4177
junon - good episode.


yes and no.

And yes please to Neliel... holy crap.
11/26/08 2:53 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36470
i'll take one nel too pls. thank you
12/3/08 11:52 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wutang
27 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/18/05
Posts: 4200
Excellent episode, though I'm a bit more interested in Kenpachi's fight.
12/3/08 12:12 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36718
gonna watch today. too flu'd out to stay up for it last night.
12/3/08 8:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FCTV808
309 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/03
Posts: 36728
senbonzakura kageyoshi

GAME OVER

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.