UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> UFC Fantasy/ *The UG League* Results


1/30/13 8:15 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 2323
Jamie_B - 
Bailx -

I'm losing my Blue name so here is my last post for a bit

Thanks lol Phone Post

i was drinking a bit lol...

i'm a mudnamer again!

wonder if these tricks still work...

<img src="http://pics.mmaplayground.com/picks/Bailx_149.jpg">
1/30/13 8:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 2324
guess not...

i think i have to take aldo over edgar but i'm so happy this fight is happening. awesome card too... i got overeem rnd. 2 KO but that's another great fight right there.
1/30/13 11:23 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3014
Lol. Can someone hook Bailx up please? I'm away from my computer.

Same here with reem. Easy to predict, knees. Phone Post
1/30/13 11:24 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Russ
266 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 4102
Bailx - 
Jamie_B - 
Bailx -

I'm losing my Blue name so here is my last post for a bit

Thanks lol Phone Post

i was drinking a bit lol...

i'm a mudnamer again!

wonder if these tricks still work...

<img src="http://pics.mmaplayground.com/picks/Bailx_149.jpg">

1/30/13 11:27 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3015

1/30/13 11:28 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3016

Haha, Thank's Russ. I logged on a laptop and see only one fight picked? Hehe.

1/30/13 11:31 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3017

Will be interesting to see how we all pick the Aldo/ Edgar fight. 

1/31/13 3:04 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
dbeedy
125 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/6/11
Posts: 1226
Bailx - guess not...

i think i have to take aldo over edgar but i'm so happy this fight is happening. awesome card too... i got overeem rnd. 2 KO but that's another great fight right there.
Agreed. This fight is gonna be awesome.

I'm going with overeem in either round 1 or 2. Can't decide Phone Post
1/31/13 12:20 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3018
Seems most of us are leaning towards Aldo. Tough one to pick, just got to hope he can manage the 5 rounds as well as Edgar, see it going the full 5. Phone Post
1/31/13 12:27 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FreakDaddy
144 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Edited: 01/31/13 12:27 PM
Member Since: 1/1/01
Posts: 6260

 

 

 

Card subject to change........

1/31/13 10:58 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 2326
Jamie_B - 

Haha, Thank's Russ. I logged on a laptop and see only one fight picked? Hehe.


thanks Russ!

yeah i just did my picks tonight... i'm taking more underdogs than usual, but i'm actually shocked by some of the betting lines.

maia, mccall, tibau, hieron all underdogs and i'm taking a chance with Isaac Vallie-Flagg over Yves just because of the odds, he's +680
1/31/13 11:00 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Edited: 01/31/13 11:01 PM
Member Since: 11/23/02
Posts: 2327
why the hell is Rashad talking about Anderson Silva right now? is he looking past little nog? i might want to change my pick on this one... might wait to see the weigh-ins

Evans: I'm a bad matchup for Anderson Silva

http://www.mixedmartialarts.com/news/435664/Evans-Im-a-bad-matchup-for-Anderson-Silva/

wtf?

EDIT -> could be a case of a reporter asking a question and he is just answering it with confidence like any fighter would do,
1/31/13 11:29 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3020
Bailx -
Jamie_B - 

Haha, Thank's Russ. I logged on a laptop and see only one fight picked? Hehe.


thanks Russ!

yeah i just did my picks tonight... i'm taking more underdogs than usual, but i'm actually shocked by some of the betting lines.

maia, mccall, tibau, hieron all underdogs and i'm taking a chance with Isaac Vallie-Flagg over Yves just because of the odds, he's +680
680, Hmmm may put him in my parlay, risky one though. Phone Post
1/31/13 11:51 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 2328
i wouldn't risk the parlay... just throw a few hundred on it maybe
2/1/13 12:21 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 2331
lol i got voted down twice tonight wtf. i think it's my mike tyson poll hehe

http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum_framed.posts_updsub&forum=1&thread=2124913&page=1&pc=39

FYI he's on Law & Order SVU next WEDNESDAY.... thats going to be cool
2/1/13 12:23 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
pennviachoke
1102 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/4/10
Posts: 7669
Bailx - lol i got voted down twice tonight wtf. i think it's my mike tyson poll hehe

http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum_framed.posts_updsub&forum=1&thread=2124913&page=1&pc=39

FYI he's on Law & Order SVU next WEDNESDAY.... thats going to be cool
I voted u up a half hour ago...if ur gonna be starting shit elsewhere I won't waste my vote hahah j/k Phone Post
2/1/13 12:32 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Edited: 02/01/13 12:33 AM
Member Since: 11/23/02
Posts: 2334
lol thx man

maybe because i had a typo and can't edit

Rickson Graciem is how i typed it... can not edit now that my blue name is gone.... sucks hehe



edit -> i can edit this one though <- edit
2/1/13 12:38 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3021
Bailx - i wouldn't risk the parlay... just throw a few hundred on it maybe
Maybe, think I will decide tomorrow night, this needs some thought lol. Ill vote you up when I next log on via my laptop hehe Phone Post
2/1/13 12:38 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3022
I've just seen I've been voted up myself :) Phone Post
2/1/13 12:47 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
pennviachoke
1102 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/4/10
Posts: 7672
Jamie_B - I've just seen I've been voted up myself :) Phone Post
:) Phone Post
2/1/13 12:53 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3023
pennviachoke -
Jamie_B - I've just seen I've been voted up myself :) Phone Post
:) Phone Post
I will do my rounds tomorrow lol. Phone Post
2/1/13 1:55 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Bailx
36 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 2336
anyone else catch bellator tonight? woodward vs. rickels was a pretty sick fight
2/1/13 10:19 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3024
Bailx - anyone else catch bellator tonight? woodward vs. rickels was a pretty sick fight
Yeah I caught it, was pretty good. Phone Post
2/1/13 10:20 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3025
Rest of he round many should be good too. Phone Post
2/1/13 10:21 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jamie_B
101 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/18/10
Posts: 3026
Wow, awful spellcheck. I meant to say, the rest if the tournament should be good too. Phone Post

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.