UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> Stacked Weekend Of Boxing


2/16/13 11:13 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 21995
how many people has Ruslan's trainer killed in his life?
2/16/13 11:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEX4N32
268 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/10/12
Posts: 2000
^lmao

A handful I bet Phone Post
2/16/13 11:25 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 21996
he'll be up there soon enough, and all hell will break loose.
2/16/13 11:26 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 21997
TEX4N32 -  ^lmao

A handful I bet Phone Post

lol, I love him more then Norman Stone now.
2/16/13 11:28 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fitchhelpsmesleep
344 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/30/12
Posts: 809
Barry_BondsMVP - how many people has Ruslan's trainer killed in his life?

I'd imagine the number is the same as the amount of wins Ruslan has on FNF

2/16/13 11:30 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 21998
Fitchhelpsmesleep - 
Barry_BondsMVP - how many people has Ruslan's trainer killed in his life?

I'd imagine the number is the same as the amount of wins Ruslan has on FNF


that's at least a dozen lol.
2/16/13 11:32 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEX4N32
268 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/10/12
Posts: 2001
Good fucking fight. Bika could've finished him imo Phone Post
2/16/13 11:32 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fitchhelpsmesleep
344 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/30/12
Posts: 810

Anyone want to rate the UG phone app for me real quick, buy it? yay or no dice?

2/16/13 11:33 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 21999
it was a competitive fight, Ruslan couldn't punch through a Dorito's bag.
2/16/13 11:34 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Phisher
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/4/09
Posts: 3168

Compubox fail.

2/16/13 11:36 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEX4N32
268 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/10/12
Posts: 2002
Anybody else here broners comment earlier?

"Yea ima put on a show for yall"

We love a good show.

"I might not give yall a lot to watch tho"

lol Phone Post
2/16/13 11:38 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 22000
lol he doesn't shy away from being cocky...the boy is good though.
2/16/13 11:40 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 22001
both re-hydrated 15 pounds.
2/16/13 11:42 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEX4N32
268 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/10/12
Posts: 2003
Who you got? Phone Post
2/16/13 11:47 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEX4N32
268 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/10/12
Posts: 2004
LMAO Phone Post
2/16/13 11:47 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
chadk
159 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/12/03
Posts: 10645
Hoping he gets KO'd just off that ring entrance lol. Phone Post
2/16/13 11:47 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 22002
hahahah this boy can rap better then Trinidad James though.
2/16/13 11:48 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
sparkuri
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/4/08
Posts: 12848

wow

2/16/13 11:48 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TzTinkle
15 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/21/12
Posts: 770
what the fuck was that
2/16/13 11:48 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fitchhelpsmesleep
344 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/30/12
Posts: 811
TEX4N32 -  Who you got? Phone Post

Broner by 8

2/16/13 11:49 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
sparkuri
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/4/08
Posts: 12849

Gimme a few to re-up you BBMVP

Don't know how to do it yet

2/16/13 11:49 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 22003
Fitchhelpsmesleep - 
TEX4N32 -  Who you got? Phone Post

Broner by 8


Broner before 8 lol
2/16/13 11:50 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 22004
sparkuri - 

Gimme a few to re-up you BBMVP

Don't know how to do it yet


no problem buddy, take your time.
2/16/13 11:50 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEX4N32
268 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/10/12
Posts: 2005
Does gavin suck that bad?? Phone Post
2/16/13 11:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Barry_BondsMVP
848 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/10
Posts: 22005
Rees isn't bad, just hasn't fought anyone.

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.