UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> The brutality of kid's martial arts is getting bad


12/4/12 11:39 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
mwmhong
32 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 5570
GregNoActionJackson - This was awesome Phone Post
Nice username :) Phone Post
12/4/12 11:39 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
El_Varaco
298 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/30/03
Posts: 14370
Hong Kong Phooey - 

,


thanks for making me feel bad about my boxing
12/5/12 12:45 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
nipperusa
59 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/26/12
Posts: 622
Somebody stop this!!!!! Phone Post
12/5/12 1:22 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TheFlyingGentlemen
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/1/11
Posts: 1155
Radio Raheem -

Power lifting is next

Lol Phone Post
12/5/12 1:36 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
jazzfan
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/27/02
Posts: 879
the smaller kid in blue gets points for octagon control
12/5/12 1:49 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MattyECB
201 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/4/11
Posts: 1299
Blue namer please...

http://www.youtube.com/watch?v=eX4oMfVMB2I

I'd love to see this 7 year old fight the 8 year old Gung Fu kid
12/5/12 1:50 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MattyECB
201 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/4/11
Posts: 1300
TheFlyingGentlemen - 
Radio Raheem -

Power lifting is next

Lol Phone Post

LOL so fucked up for a kid to do any kind of lifting
12/5/12 1:51 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jeronimo12
5 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/8/11
Posts: 153
MentaL -

check out this kid. 

Smart move by the parents. He's gonna need to know how to whoop ass if he's wearing crocs Phone Post
12/5/12 1:52 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MattyECB
201 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/4/11
Posts: 1301
Hong Kong Phooey - 

,


Forget Master Crocs, I wanna see my link take on these little terrors...
as fucked up as it is to wish for an underage, underground boxing match lol
12/5/12 2:02 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BigSleep
109 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/26/06
Posts: 4333
MattyECB - 
TheFlyingGentlemen - 
Radio Raheem -

Power lifting is next

Lol Phone Post

LOL so fucked up for a kid to do any kind of lifting

No shit, he already appears to have chronic ILS.
A real shame.
12/5/12 2:14 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
spartancs
4 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/27/08
Posts: 116

The ones who keep training turn into kids like this....

http://www.youtube.com/watch?v=KxTGPTDpx4Q

12/5/12 2:17 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
El_Varaco
298 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/30/03
Posts: 14371
MattyECB - 
Hong Kong Phooey - 

,


Forget Master Crocs, I wanna see my link take on these little terrors...
as fucked up as it is to wish for an underage, underground boxing match lol

i would like to see that as well

 

 

12/5/12 8:40 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Master Bater
17 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/7/11
Posts: 1564
Radio Raheem - 


Dam..... urijah faber gets everywhere!!

turns up in full kit, and ready to bang...
12/5/12 5:50 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
duckingkimura
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/23/12
Posts: 76
MentaL -

check out this kid. 

I hate kids who get black belts and what not after a few years of playing around in karate. But holyfuck, from that kata, that looks like a justified brown belt to me Phone Post
12/5/12 5:59 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
dhughes
421 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/21/05
Posts: 3826
MentaL - 

check out this kid. 


Just try to imagine what this kid would do to those two lilies in the first gif...not only on the street but in the classroom.

Kick you ass and do your math homework (but intentionally answer one wrong just for the lolz).
12/5/12 6:03 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TeaBaggedbyMagicUndies
384 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/11/08
Posts: 1123
Lol Phone Post
12/6/12 3:44 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Itsalwaysunnyintacoma
60 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/27/11
Posts: 37
Whenever I am a little upset I know this gif will cheer me up. Thanks op
12/6/12 9:18 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Another Foob
21 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/31/11
Posts: 153
91W209 -  Kid in red is like "we throwin spinning shit now?" Phone Post

LOL
12/9/12 12:29 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BigDave88
63 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/17/11
Posts: 335
Phone Post
12/10/12 7:22 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
GregNoActionJackson
174 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/2/10
Posts: 234
mwmhong -
GregNoActionJackson - This was awesome Phone Post
Nice username :) Phone Post
Thanks brother Phone Post
12/10/12 7:30 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
johnonguitar7
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/6/12
Posts: 694
G Phone Post
12/10/12 9:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
subwrassler
78 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/15/05
Posts: 4857
was there music playing?
12/10/12 9:13 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
subwrassler
78 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/15/05
Posts: 4858
cuz theyz boogyin'
12/10/12 9:25 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
juicer
102 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/26/10
Posts: 1110
Subbed Phone Post
12/10/12 10:13 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_Pariah
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/8/11
Posts: 658
Radio Raheem -

C'mon man, you've gotta put some kind of warning on that, I was eating... Phone Post

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.