UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> Tito's press conference, re Cyborg ...


2/15/13 6:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wade5000
32 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 2322
 
What happen? or has it not happen yet?
2/15/13 6:21 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Phuck Phace
149 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/11
Posts: 599

This is what we get out of an 01er?

2/15/13 6:21 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FUTA WON (C)
19 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/1/09
Posts: 8414
He was the light heavyweight best manager of the night of the year....

And you can bank on that because he is gonna tell you how you feel. Phone Post
2/15/13 6:25 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Wade5000
32 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 2323
I am talking about his news about Cyborg?
2/15/13 6:27 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MMALOGIC
Send Private Message Add Comment To Profile

Edited: 02/15/13 6:28 PM
Member Since: 8/17/08
Posts: 8302

his announcement is airing at 6pm pacific on axs tv.

2/15/13 7:04 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
subwrassler
84 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/15/05
Posts: 5139
MMALOGIC - 

his announcement is airing at 6pm pacific on axs tv.


you'd better tivo/dvr that shit because you'll be rewinding the fack out of it to try to make sense of what he's saying
2/15/13 7:06 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FOX Force Five
73 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/12/11
Posts: 878
^^^^^ LOL
2/15/13 7:12 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
GeneraI
11 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/16/12
Posts: 293
Holly shit, some good lines in this thread. Hahaaa... Phone Post
2/15/13 7:12 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MMALOGIC
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/17/08
Posts: 8305
subwrassler - 
MMALOGIC - 

his announcement is airing at 6pm pacific on axs tv.


you'd better tivo/dvr that shit because you'll be rewinding the fack out of it to try to make sense of what he's saying

lol

2/15/13 7:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
sweepnchoke
9 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 3293
subwrassler - 
MMALOGIC - 

his announcement is airing at 6pm pacific on axs tv.


you'd better tivo/dvr that shit because you'll be rewinding the fack out of it to try to make sense of what he's saying

that one even had my wife howling
2/15/13 7:35 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
CindyO
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/10/06
Posts: 21510
subwrassler - 
MMALOGIC - 

his announcement is airing at 6pm pacific on axs tv.


you'd better tivo/dvr that shit because you'll be rewinding the fack out of it to try to make sense of what he's saying

LMFAO & VTFU!!!

 

Cindy

2/15/13 7:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
ranier wolfcastle
1186 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/03
Posts: 59974

cyborgs english is better than titos

2/15/13 7:58 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Porkchop
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/26/07
Posts: 8599
"She's the greatest female fighter of the night!" - Tito Ortiz at the press conference.
2/15/13 8:03 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
ShoreBreaker420gotfunkedintheASSkren
1024 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/3/12
Posts: 1209
Porkchop - "She's the greatest female fighter of the night!" - Tito Ortiz at the press conference.
He better not had said that shit Phone Post
2/15/13 8:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Blevins Ubereemed my Butt
54 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/22/04
Posts: 1257
Cheeto
2/15/13 8:16 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
RileyPust
107 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/4/11
Posts: 1201
superCalo - 
subwrassler -
MMALOGIC - 

his announcement is airing at 6pm pacific on axs tv.


you'd better tivo/dvr that shit because you'll be rewinding the fack out of it to try to make sense of what he's saying
read that as tito/dvr it but agreed tivo makes more sense Phone Post

LOL, worthy follow up.
2/15/13 8:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Pessimist_Pete
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/3/12
Posts: 1735
Porkchop - "She's the greatest female fighter of the night!" - Tito Ortiz at the press conference.
Well this is true. Phone Post
2/15/13 8:30 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
john joe
401 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/21/06
Posts: 6387
Fighters Only, web/editorial
FUTA WON (C) -  He was the light heavyweight best manager of the night of the year....

And you can bank on that because he is gonna tell you how you feel. Phone Post

tell us how i'm feeling buddy.
2/15/13 8:44 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BRZ
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/8/09
Posts: 8892
Until Tito Phone Post
2/15/13 8:44 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_granite007
138 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/23/09
Posts: 1136
FUTA WON (C) -  He was the light heavyweight best manager of the night of the year....

And you can bank on that because he is gonna tell you how you feel. Phone Post

Lol! Poor Tito.

 

2/15/13 9:03 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
cheesesteak
255 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/23/02
Posts: 4435
I hope he is dressed up in a dominating fashion
2/15/13 9:04 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Chris27
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/24/11
Posts: 8470
Well since its not the UFC and it doesnt seem like Invicta that only leaves Bellator and maybe an org in Japan.

2/15/13 9:07 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
JerodR
103 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/17/07
Posts: 2730
New womens division elsewhere with Cyborg being its first champion is what I am guessing...
2/15/13 9:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_stuffadamdoes
65 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/22/11
Posts: 412
A scale? Ugh. Phone Post
2/15/13 9:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Chris27
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/24/11
Posts: 8471
OMG Tito came out and already embarrassed himself.

he couldnt even say her name.

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.