UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> Mainus = My-Anus


3/25/13 2:39 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
InspiritMick
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/6/10
Posts: 5725

Well I don't give a shit if i am immature or not. This had me rolling....

3/25/13 2:45 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Don_Dada
148 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/15/10
Posts: 4102
"My anus is bleeding all over Chavez's chest"

lmao!
3/25/13 2:47 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
mcgoogle66
33 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/24/12
Posts: 152
lol@ "stretching Mainus out"!!!
Sounds like that would hurt...

How many new accounts on this site will have Mainus in their name??? Phone Post
3/25/13 4:09 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
croatian
4 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/10/03
Posts: 578
Sitting at the broadcast booth with Michael during that fight was not easy. That's all I'm gonna say.
3/25/13 4:12 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Meohfumado
282 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/22/09
Posts: 9514
croatian - Sitting at the broadcast booth with Michael during that fight was not easy. That's all I'm gonna say.

lol

Awesome!
3/25/13 4:13 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_FryedTakayama
773 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/28/10
Posts: 17368
croatian - Sitting at the broadcast booth with Michael during that fight was not easy. That's all I'm gonna say.

LOL. I can imagine!

3/25/13 4:23 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
caposa
1559 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/8/07
Posts: 13379

Schiavello is the man. I'm still laughing at this shit

3/25/13 4:34 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
AlexanderTheGOAT
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/28/11
Posts: 14954
It's isn't is not but to let still try and complete it Phone Post
3/25/13 4:42 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jump Kick
60 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 14623

lolol

3/25/13 4:45 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_FryedTakayama
773 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/28/10
Posts: 17372
We just need Schiavello to come in and comment this Phone Post
3/26/13 10:48 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_FryedTakayama
773 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/28/10
Posts: 17413

My god this thing has hit late night tv

 

Jimmy Fallon getting a laugh out of "Mainus" on his show last night got to 3:15 mark

3/26/13 10:58 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Nexuscrawlers
68 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/23/09
Posts: 8907
AlexanderTheGOAT - It's isn't is not but to let still try and complete it Phone Post
Who? What? Phone Post
3/26/13 11:32 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BoonBackwards
34 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/17/13
Posts: 35
Mainus likes to poo while reading the underground forums. Phone Post
3/26/13 12:51 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
chaplinshouse
703 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/5/09
Posts: 4579

that poor fighter.  no wonder he chose mma his childhood must have been a nightmare

3/26/13 2:15 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
FunDeath4u
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/26/12
Posts: 53
OMG ... can't breathe! Too funny. This is going to be a good day! Thanks Scievelo
3/26/13 2:34 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Sam9104
1 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/12/12
Posts: 67
VTFU. funniest shit ever.
3/26/13 2:48 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
timmyboy1233
4 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/9/11
Posts: 964
In Phone Post
3/26/13 4:05 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Jaybrone
330 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/9/10
Posts: 8405

When this fight was happening I was cracking up every time he said mainus' name.

3/26/13 4:08 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
5 Round Main Event
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/11/11
Posts: 439
He literally says this in that video;

"My anus is just stuck here... ooh he popped the head out."
3/26/13 9:27 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
SimbaSpice
7 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/7/11
Posts: 301
rockafella -
Kings21 - 
rockafella - Ok I'm not as mature as I thought. It's like one of those things that was funny the first time then they over did it an it got lame but they kept going and was gold in the end.

"Double fist again to My anus"

What are you? Twelve? Grow up.

lol well played.
I thought it was hysterical. Still do. Guess I must be twelve. Phone Post
3/26/13 9:34 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
brahmabull81
60 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/15/09
Posts: 5155
croatian - Sitting at the broadcast booth with Michael during that fight was not easy. That's all I'm gonna say.

Dont even lie Pat, you got in on it in the 3rd round and started laughing as you tried to pull it off. I caught you!!

haha it was awesome how The Voice did it too. He started it off by alternating back and forth between "Mane-us" and "my-anus" for the first couple minutes, then full on went into my anus for the rest of the night. (hahaha)
3/26/13 9:37 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Vinnie G
179 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/7/10
Posts: 5975
. Phone Post
3/26/13 10:33 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
nogidavid
82 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/06
Posts: 4798

i hope mainus sodomises the voice 

3/26/13 11:18 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MMA Architect
1 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/26/13
Posts: 316
VTFU for the OP posting the video... hilarious!
3/27/13 12:03 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Roy Batty
138 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/22/07
Posts: 7946
If he'd said "My anus is getting pounded!" I might've lost it.

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.