UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> GSP Not Injured


3/24/13 12:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
ortman166
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/10
Posts: 6575
Lmao Phone Post
3/24/13 12:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Loadin76
942 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/27/09
Posts: 2154
6ULDV8 - 


Oh Sweet JESUS LOL!!

3/24/13 1:17 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
bigironmike79
62 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/9/12
Posts: 937
. Phone Post
3/24/13 1:38 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Willin
231 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/20/11
Posts: 4713
6ULDV8 -

Hahaha, this thread is bonkers! Phone Post
3/24/13 1:54 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
JetSetter
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/21/06
Posts: 888
If you were a black belt I'd quit using the word retard. Phone Post
3/24/13 2:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Legalize It
28 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/7/10
Posts: 836
The Professional -  Please stop using "retard." I'm a Relson brown belt and a special education teacher. Not necessary. Phone Post

fuck you
3/24/13 3:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Vinnie G
195 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/7/10
Posts: 5969
Chimp Strength -
Humphrey -
LMFAO Phone Post
Whoa Phone Post
3/24/13 4:14 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
noisebully
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/21/10
Posts: 688
6ULDV8 - 


LOL

3/24/13 5:32 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
ShowtimeWreckedMyLeever
11 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/24/11
Posts: 2770
I actually chuckled out loud a few times, good job guys Phone Post
3/24/13 6:49 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
VincentKennedyMcmahon
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/6/12
Posts: 40
Jesus Christ monkey balls VTFU Gumball, but srs how dare you rustle the rustler.
3/24/13 10:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Spoonie Luv
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/6/10
Posts: 5419
6ULDV8 -

Omg Phone Post
3/24/13 10:52 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Spoonie Luv
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/6/10
Posts: 5420
dom1n1c -

what does you having a brown belt have to do with him using the word "retard"?  you going to jump through the internets and choke him out if he uses "retard" again?

. Phone Post
3/25/13 2:32 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MT11
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/4/13
Posts: 112
Can't believe how rude you fat nerds are on here. Would love to see the special ed teacher strangle you fat cows. Phone Post
3/25/13 2:49 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TEN10TEN
74 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/10/10
Posts: 2458
JetSetter - If you were a black belt I'd quit using the word retard. Phone Post
LoL Phone Post

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.