UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> My Children Wanna Go To Freaking Movie World :)


3/25/13 11:41 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
WoodsMan45
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/3/12
Posts: 107
I'm vote 1,016 good luck. Phone Post
3/25/13 11:54 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
strict9
18 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/3/06
Posts: 21
I saw Sarah's thread and took a look and I honestly liked yours the most. Good luck at winning and I hope your kids have at Movie Land.
3/25/13 11:58 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Unnamed
21 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/5/07
Posts: 345
Done!
3/26/13 12:15 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Luvdcuties
202 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/18/12
Posts: 604

Done!

3/26/13 12:20 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Shogun of Harlem
116 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 19874
I saw Bec's thread first and voted for her. But, good luck to Sarah too.
3/26/13 12:46 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
JitznPound
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/2/12
Posts: 185
RowdyBec -
The Gumball Kid - 
RowdyBec - 
The Gumball Kid - 

You got my vote! You seem like a wonderful person and there is nothing more impressive than a positive outgoing MILF


Aren't MILF's supposed to be old?? You trying to say I'm old buster??


lmao noooooes  *runs*

you're a very young and hopefully forgiving woman! (o__o; )


Lucky I like gumballs buster :)

Are you sure you no what milf means Bec? It's got nothing to do with being old ;) Phone Post
3/26/13 12:52 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
JitznPound
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/2/12
Posts: 186
Vote 1045 good luck kiddies Phone Post
3/26/13 1:29 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Juggernautt
64 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/27/10
Posts: 3651
Dear ms rowdy

I love your fighting style, you're a warrior and I will always support you. Not to mention you're hot and you have nice feet, being a bad ass and entertaining fighter is paramount


However, this harlem shake bidnesd is wack and totally ghey. Just had to say that... lol..

I can deal with typical fads and I actually even really liked gangnam style... but damn I effing HATE this harlem shake shit.

Anyhow, I may be austrian but I hope you smash that austrian ass!! Phone Post
3/26/13 2:02 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
snowman95
17 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/30/08
Posts: 1426
keepin it Oz for Rowdy!
3/26/13 2:04 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
RowdyBec
434 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/21/12
Posts: 1308

WOW :) I'm blown away guys... thank you so much for all your votes!! I don't have the time right now to go back & thank you all individually as I'd like but I'm actually serious when I say this win would pay for my kids fun trip when I get back from the States LOL :) Keep the votes coming UG!!

3/26/13 2:09 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
RowdyBec
434 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/21/12
Posts: 1309
Juggernautt -  Dear ms rowdy

I love your fighting style, you're a warrior and I will always support you. Not to mention you're hot and you have nice feet, being a bad ass and entertaining fighter is paramount


However, this harlem shake bidnesd is wack and totally ghey. Just had to say that... lol..

I can deal with typical fads and I actually even really liked gangnam style... but damn I effing HATE this harlem shake shit.

Anyhow, I may be austrian but I hope you smash that austrian ass!! Phone Post

LOL!! You leave my feet alone but thanks for the support :)

You can't even give me one little incy wincy vote though?? 15 seconds of your day?? For me?? :'(

3/26/13 2:38 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Polar_beatdown
35 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/8/13
Posts: 1
Good to see that you can actually get paid for being active with your fans. :-)

You got my vote and good luck on the 5th. Phone Post
3/26/13 2:39 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
YumYumPandaburger
38 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/28/06
Posts: 6342
Voted... I'd rather have some kids going to a fun place than some dude getting a shitload of new tapout shirts.
3/26/13 2:42 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
fnunderful
65 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/8/11
Posts: 496
IN because you named one of you kids after Enson! Aloha!
3/26/13 2:43 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
EricDraven
20 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/16/11
Posts: 667
Done. 1,141 votes. Phone Post
3/26/13 2:46 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
krizogg
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/17/09
Posts: 132
Voted, but doesn't look like you need it. Enjoy Movie World, Dream World probably has more to do for the little ones though. Phone Post
3/26/13 2:54 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
RowdyBec
434 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/21/12
Posts: 1313
krizogg -  Voted, but doesn't look like you need it. Enjoy Movie World, Dream World probably has more to do for the little ones though. Phone Post

Dream World & Wet-N-Wild would be on the list too :) 

They've been to Sea World though & got bored LOL!!

3/26/13 2:58 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Juggernautt
64 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/27/10
Posts: 3652
RowdyBec -
Juggernautt -  Dear ms rowdy

I love your fighting style, you're a warrior and I will always support you. Not to mention you're hot and you have nice feet, being a bad ass and entertaining fighter is paramount


However, this harlem shake bidnesd is wack and totally ghey. Just had to say that... lol..

I can deal with typical fads and I actually even really liked gangnam style... but damn I effing HATE this harlem shake shit.

Anyhow, I may be austrian but I hope you smash that austrian ass!! Phone Post

LOL!! You leave my feet alone but thanks for the support :)

You can't even give me one little incy wincy vote though?? 15 seconds of your day?? For me?? :'(

I just reread the op and didn't see it was for your little ones. Totally voted. I thought it was just a contest for harlem shake type shit. And hahahahahaha that pic made me lose my shit ^^^ Phone Post
3/26/13 3:00 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Juggernautt
64 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/27/10
Posts: 3653
RowdyBec -
krizogg -  Voted, but doesn't look like you need it. Enjoy Movie World, Dream World probably has more to do for the little ones though. Phone Post

Dream World & Wet-N-Wild would be on the list too :) 

They've been to Sea World though & got bored LOL!!

Lol I'll take you to wet n wild (;


Yeah I know.... I know.. it was funny in my head though Phone Post
3/26/13 3:10 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
krizogg
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/17/09
Posts: 133
RowdyBec -
krizogg -  Voted, but doesn't look like you need it. Enjoy Movie World, Dream World probably has more to do for the little ones though. Phone Post

Dream World & Wet-N-Wild would be on the list too :) 

They've been to Sea World though & got bored LOL!!

Lol, Seaworld is a bit pov. Phone Post
3/26/13 3:14 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
The Super Bean
292 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/16/12
Posts: 1687
I'm number 1,186 Phone Post
3/26/13 3:32 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
iwrestledabearonce
148 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/14/11
Posts: 3798
Link? Phone Post
3/26/13 3:36 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
RowdyBec
434 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/21/12
Posts: 1315
iwrestledabearonce -  Link? Phone Post

http://invictafc.com/invicta-harlem-shake/

Thanks to everyone that voted since last time I posted :)

3/26/13 3:55 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Standup29
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/7/11
Posts: 1443
Vote 1253.

Good luck Bec!!! Phone Post
3/26/13 4:22 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Ankle Bender
28 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/14/08
Posts: 225
Just take em Bec! You'll all love it. I've been with my kids, and we all had a great time. Pricey, but worth it. This is one of those childhood memories that they will cherish.

On the other hand, it will also be one of those memories of their childhood that will stay with you.... because it emptied your wallet. ;)

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.