UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> A story about tonights training I had


5/1/13 9:33 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Kostakio
386 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/16/05
Posts: 55161
haha Phone Post 3.0
5/4/13 9:25 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Kostakio
386 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/16/05
Posts: 55249
ttt Phone Post 3.0
5/4/13 10:09 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
raags
63 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/15/10
Posts: 430
Hey Dan, was Mousasi there at the time? Any updates on his injury or his training?
5/6/13 5:14 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Kostakio
386 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/16/05
Posts: 55340
Well, was he? Phone Post 3.0
5/6/13 5:45 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
DanTheWolfman
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/1/01
Posts: 17652
Nope, never saw Mousasi would love to train with him though. Went the following monday but hurt my hand. Taken some days off now until Xray.
5/6/13 5:50 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
SamboMMA
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/6/08
Posts: 3726
Scott the Prince - "I normally don't share too much about training stories..."

LOL. Nah never.

LOL. yeah its like his post in another thread saying he doesn't like to high jack threads to talk about himself. LOL. That's all he does.
5/6/13 10:08 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
raags
63 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/15/10
Posts: 454
Haters gonna hate. Dan self-promotes but brings a tonne of value to this forum in the process and has some really interesting insights into martial arts that most keyboard warriors (including myself!) don't have. A lot of us love your contributions Wolfman, don't stop!
5/6/13 10:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MMA Playwrite
487 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/7/04
Posts: 5933
5/7/13 11:37 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
SamboMMA
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/6/08
Posts: 3728
raags - Haters gonna hate. Dan self-promotes but brings a tonne of value to this forum in the process and has some really interesting insights into martial arts that most keyboard warriors (including myself!) don't have. A lot of us love your contributions Wolfman, don't stop!

He does bring alot of the heat on himself. We're laughing at his denial about being a shameless self-promoter. He should just admit it and go with it. I'm sure Kirik or some Red name could find all the threads he started over the years that went like "I trained with __________" or post of threads he highjacked to promote himself,etc.
5/12/13 10:49 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Kostakio
386 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/16/05
Posts: 55496
DanTheWolfman - Nope, never saw Mousasi would love to train with him though. Went the following monday but hurt my hand. Taken some days off now until Xray.
Yeah, Mousasi is my favorite UFC fighter at the moment. Phone Post 3.0

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.