UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> Vegas UG Get Together Friday July 5th


7/9/13 6:19 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Matt Phillips
831 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/29/10
Posts: 10655
Gonna try to take my son to GSP/Hendricks in Vegas for his 16th birthday. Not sure if itll happen though.

Anyone else planning on going to that? Phone Post
7/9/13 6:26 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
saucylv33
870 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 8/14/02
Posts: 13185
Matt Phillips -  Gonna try to take my son to GSP/Hendricks in Vegas for his 16th birthday. Not sure if itll happen though.

Anyone else planning on going to that? Phone Post

WTF, you don't look old enough to have a 4 year old.
7/9/13 6:48 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Matt Phillips
831 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/29/10
Posts: 10656
saucylv33 -
Matt Phillips -  Gonna try to take my son to GSP/Hendricks in Vegas for his 16th birthday. Not sure if itll happen though.

Anyone else planning on going to that? Phone Post

WTF, you don't look old enough to have a 4 year old.
Lmao.

Yeah its the 14 daughter year old thats going to give me the gray hair.

I gotta talk the wife into a November trip. Gonna be a hard sell. She might make me take her with. Phone Post
7/9/13 8:25 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
the geek
306 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/2/07
Posts: 7730
saucylv33 - 
Matt Phillips -  Gonna try to take my son to GSP/Hendricks in Vegas for his 16th birthday. Not sure if itll happen though.

Anyone else planning on going to that? Phone Post

WTF, you don't look old enough to have a 4 year old.

Double WTF!!! We talk all the time and I had no idea you had a 15 year old son. You must have been a busy young boy :)

Here's a gif of my reaction...

7/9/13 9:43 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
mmavixen
1121 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/28/10
Posts: 12119
saucylv33 -
Matt Phillips -  Gonna try to take my son to GSP/Hendricks in Vegas for his 16th birthday. Not sure if itll happen though.

Anyone else planning on going to that? Phone Post

WTF, you don't look old enough to have a 4 year old.
Same thing I thought!

It was great meeting you as well Saucy.

I can't wait to see you guys at the next one. I was debating maybe driving up to the Boston card. We'll see.

Had a blast with all of you!!! Phone Post 3.0
7/9/13 10:21 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BTT-RyannVonDoom
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/07
Posts: 35958
gorgesjorj - RVD, you missed Ken Shamrock again.

GG

Of course. My #1 favorite of all time.. always seem to miss him. Sucks man. 

7/10/13 11:42 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
mmavixen
1121 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/28/10
Posts: 12124
BTT-RyannVonDoom -
gorgesjorj - RVD, you missed Ken Shamrock again.

GG

Of course. My #1 favorite of all time.. always seem to miss him. Sucks man. 

I missed Ken, too. I got really lazy about taking pics with fighters, but I would have loved a pic with Shamrock. Phone Post 3.0
7/10/13 5:11 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT Jobe Watson's Original Butler
77 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/6/10
Posts: 1407
I'll post some of the pictures I got at the expo here when my friend emails them to me. Phone Post

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.