UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> Andeson tapped to the knee bar


7/12/13 3:55 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
John Nic
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/24/09
Posts: 1342
Fuck OP Phone Post
7/12/13 4:13 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
LastMinuteReplacement
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/14/09
Posts: 3222
BernardHopkins - 


it looks to me like ortman166 is a fucking welcher
7/12/13 5:05 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
The Pendulum
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/14/13
Posts: 76
JOESONDO -
Soup and Beer -

It was a single tap.  One must tap 3 times for it to count as a surrender though.

Yes, this is why Fedor was never submitted by Werdum. Phone Post 3.0
So you're telling me that Chael would have won the first fight if Josh Rosenthal knew this "rule?" Phone Post
7/12/13 5:26 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
IIAces
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/17/11
Posts: 632
I thought this thread was about that that damn welcher Phone Post 3.0
7/12/13 5:26 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Haulport
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/28/07
Posts: 18668

Looks like he slaps Weidman's butt as they are spinning. Probably not a tap or even a fake tap, lol.

7/12/13 5:45 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_FryedTakayama
837 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/28/10
Posts: 21979
Ortman PM'd me the other day saying he sent the email to change it. Phone Post 3.0
7/12/13 7:08 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
SOO72
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/14/02
Posts: 5347
Looked halfway between a no tap and a Lindland.
7/13/13 12:52 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fryedtakyama owns me, it's normal
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/10
Posts: 7637
WarWand9 -
Swedgen -
UGCTT_FryedTakayama - 
ortman166 - Lol Phone Post 3.0

You know what's not funny? You ignoring my SN change requests. What gives?


 

 

And a complete loser but we all know that shit Phone Post 3.0
At first I was wtf? Then I saw some of your posts recently and I figured coming from you I should take this as a compliment. I'm aware it's my bad for forgetting, but fuck you all. Thanks for dressing me btw. :) Phone Post 3.0
7/13/13 12:53 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fryedtakyama owns me, it's normal
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/10
Posts: 7638
UGCTT_FryedTakayama - Ortman PM'd me the other day saying he sent the email to change it. Phone Post 3.0
:) Phone Post 3.0
7/13/13 1:07 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Team Blackhouse Fan
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/11/11
Posts: 306
WarWand9 -
LastMinuteReplacement - 
BernardHopkins - 


it looks to me like ortman166 is a fucking welcher

It seems some people around here are dodgy with that shit.  I won an SN bet on Weidman and the kid changed  the name but has since been using his other acct or something because he was a regular poster who i havent seen since lol. 

Bitches be bitches Phone Post 3.0
7/13/13 1:09 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fryedtakyama owns me, it's normal
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/10
Posts: 7639
Team Blackhouse Fan -
WarWand9 -
LastMinuteReplacement - 
BernardHopkins - 


it looks to me like ortman166 is a fucking welcher

It seems some people around here are dodgy with that shit.  I won an SN bet on Weidman and the kid changed  the name but has since been using his other acct or something because he was a regular poster who i havent seen since lol. 

Bitches be bitches Phone Post 3.0
Oh stop, like anyone gives a shit what their name is on a fucking forum. You guys are hilarious. Phone Post 3.0
7/13/13 1:11 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fryedtakyama owns me, it's normal
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/10
Posts: 7640
Fryedtakyama owns me, it's normal -
WarWand9 -
Swedgen -
UGCTT_FryedTakayama - 
ortman166 - Lol Phone Post 3.0

You know what's not funny? You ignoring my SN change requests. What gives?


 

 

And a complete loser but we all know that shit Phone Post 3.0
At first I was wtf? Then I saw some of your posts recently and I figured coming from you I should take this as a compliment. I'm aware it's my bad for forgetting, but fuck you all. Thanks for dressing me btw. :) Phone Post 3.0
Freezing* not dressing. Phone Post 3.0
7/13/13 1:26 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Flexo
71 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/13/11
Posts: 3403
Looked to me like he was pulling Chris' knee back to take some pressure off. That's a pain submission and Andy doesn't look to be in pain at all. Phone Post 3.0
7/13/13 7:45 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
UGCTT_FryedTakayama
837 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/28/10
Posts: 21992
Fryedtakyama owns me, it's normal -
Team Blackhouse Fan -
WarWand9 -
LastMinuteReplacement - 
BernardHopkins - 


it looks to me like ortman166 is a fucking welcher

It seems some people around here are dodgy with that shit.  I won an SN bet on Weidman and the kid changed  the name but has since been using his other acct or something because he was a regular poster who i havent seen since lol. 

Bitches be bitches Phone Post 3.0
Oh stop, like anyone gives a shit what their name is on a fucking forum. You guys are hilarious. Phone Post 3.0
Dis normal. Team Blackhouse Fan has de opineeon, WarWand9 has de opineeon. Dis de forum for de big sport in da wurl. Da Ooo Ef Cee. Eees ok, I'm hap. Everyone mus hespect da ortman. Dassit. Tank oo everbody. Phone Post 3.0

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.