UnderGround Forums
 

UnderGround Forums >> WSOF Signs Melvin Guillard


4/7/14 9:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Chris27
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/24/11
Posts: 15887
 
Jeremy Botter ?@jeremybotter 2m

Melvin Guillard has signed a deal with World Series of Fighting. Story coming shortly.
Collapse
4/7/14 9:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
teamquestnorth
46 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/30/09
Posts: 5183
Hell yeah!! Phone Post 3.0
4/7/14 9:38 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
If it ain't Dutch, it ain't much
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/26/08
Posts: 6937
Awesome, another one for WSOF.

Sooner or later everyone will recognize it as the true #2 promotion behind the UFC. They are building up their roster with solid talent and my guess is Jake Shields will sign in the next few weeks also.

I do wonder what Melvin got per fight as he was under the impression he was going to get more then the UFC offered which just not possible IMO. We will see though...
4/7/14 9:45 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
raf_269
16 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/3/10
Posts: 1270

Good for hear, happy for Melvin. Hoping he shakes things up over at WSOF.

4/7/14 9:47 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Paquet90
29 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/16/12
Posts: 146
I think him vs Nick Newell should be a interesting fight if it happens if Nick wins I can't see why he wouldn't be pick up by the UFC Phone Post 3.0
4/7/14 9:49 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Good Boy Killa
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 6/11/12
Posts: 1036
Wsof champ Phone Post 3.0
4/7/14 9:50 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Molsonmuscle360
302 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/7/10
Posts: 7665
Paquet90 - I think him vs Nick Newell should be a interesting fight if it happens if Nick wins I can't see why he wouldn't be pick up by the UFC Phone Post 3.0

I think if Nick wins his upcoming fight he'll probably get the call.  But Melvin would definitely be a true test of how good his striking defense is against high caliber guys.  That's honestly the only thing I've ever really worried as being a possible impediment for Newell without his hand, is blocking incoming flurries from heavy handed guys.

4/7/14 9:51 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
chrisbaker
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/29/09
Posts: 1526
Bellator could learn a thing or two from WSOF. it sucks, they have alot of potential but shitty management has kept them from becoming the legitimate organization behind the ufc. hopefully they learn from their mistakes. Phone Post 3.0
4/7/14 9:53 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
ShawnTheBadger
483 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 1/10/13
Posts: 3981

Good. 

Still a fan of Melvin.  I don't think he has gotten everything to fall into place just right to reach his potential.  Not sure he ever will, but I generally love watching him scrap.

4/7/14 10:01 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Delorian
333 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 3/22/11
Posts: 5783
Powerful signing. Phone Post 3.0
4/7/14 10:06 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
doerksenfan
149 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 7/25/09
Posts: 844
Explosive signing. Phone Post 3.0
4/7/14 10:09 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
JustAble
89 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/09
Posts: 287
Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
4/7/14 10:10 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
MartialArtsMixed
126 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/3/10
Posts: 11690
Wsof is like the rebirth of strike force , it's awesome ! Phone Post 3.0
4/7/14 10:11 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Rob San Soo
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/31/12
Posts: 1966
Nice Phone Post 3.0
4/7/14 10:12 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Chris27
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 10/24/11
Posts: 15888
If it ain't Dutch, it ain't much - Awesome, another one for WSOF.

Sooner or later everyone will recognize it as the true #2 promotion behind the UFC. They are building up their roster with solid talent and my guess is Jake Shields will sign in the next few weeks also.

I do wonder what Melvin got per fight as he was under the impression he was going to get more then the UFC offered which just not possible IMO. We will see though...

Bellator is number 2, better tv deal, better ticket sales, better ratings, more div depth.

 

But Bellator should be picking up these guys, you just saw Kongo do 850k viewers for his fight on Friday.  Having Shields, melvin, Okami, Palhares, Fitch even if they are boring some of them are still UFC names that can bring in more viewers than Bellators homegrown fighters.

 

 

4/7/14 10:15 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
TheDarkPassenger
188 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 9/12/10
Posts: 2197
Good for him Phone Post 3.0
4/7/14 10:18 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
teamquestnorth
46 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/30/09
Posts: 5184
JustAble - Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
Manhoef never fought in the ufc Phone Post 3.0
4/7/14 11:05 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
JustAble
89 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/30/09
Posts: 293
teamquestnorth -
JustAble - Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
Manhoef never fought in the ufc Phone Post 3.0
No one is talking about him here... Phone Post 3.0
4/7/14 11:41 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Paquet90
29 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 4/16/12
Posts: 147
Turdkutter -
JustAble - Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
Tito Ortiz. Nuff said. Wsof is picking up solid fighters cut from the ufc. Bellashit picks up dinosaurs like Tito. Do the fuckin math egg. Phone Post 3.0
Couldn't agree more bellator is picking up wash up like Tito rampage Joey Beltran Kendal grove vlad and the list goes on and on but yet WSOF picks up top 10-20 fighters that are let go and still have some fights into them no disrespected to the old timers of course Phone Post 3.0
4/7/14 11:44 PM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
teamquestnorth
46 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/30/09
Posts: 5185
JustAble -
teamquestnorth -
JustAble - Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
Manhoef never fought in the ufc Phone Post 3.0
No one is talking about him here... Phone Post 3.0
Lol yeah you're right. For some reason I thought we were talking manhoef Phone Post 3.0
4/8/14 12:15 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BrunoMcGyver
281 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 5/8/11
Posts: 7804
Turdkutter - 
JustAble - Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
Tito Ortiz. Nuff said. Wsof is picking up solid fighters cut from the ufc. Bellashit picks up dinosaurs like Tito. Do the fuckin math egg. Phone Post 3.0

Partly agree, but Bellator have also signed guys like Paul Sass, Terry Etim and Kongo. All three of whom did alright in the UFC imo.
4/8/14 12:17 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
ABE FROMAN
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/15/02
Posts: 73807

Bellator can't be #2 with that production.

 

4/8/14 12:22 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
elliot91
51 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 12/28/13
Posts: 354
teamquestnorth -
JustAble -
teamquestnorth -
JustAble - Bellator gets shit on if they want to pick up a former UFC fighter and now WSOF does it a shit ton and it's genius? Phone Post 3.0
Manhoef never fought in the ufc Phone Post 3.0
No one is talking about him here... Phone Post 3.0
Lol yeah you're right. For some reason I thought we were talking manhoef Phone Post 3.0
Lol nothing wrong with dropping random Melvin facts in the mix





Manhoef was the first man to KO mark hunt Phone Post 3.0
4/8/14 12:26 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
Fryedtakyama owns me, it's normal
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 11/28/10
Posts: 10527
Wsof is establishing itself as the no.2 org for sure. The already have the 2nd best ww division. Followed by one fc. If the keep signing big talent there's no denying their no. 2 spot Phone Post 3.0
4/8/14 12:32 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
CindyO
Send Private Message Add Comment To Profile

Member Since: 2/10/06
Posts: 25138
Oh good. I'll never miss a Melvin fight!


Cindy Phone Post 3.0

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.