UnderGround Forums

Português UnderGround >> Peter Aerts no Brasil

| Share | Email | Subscribe | Check IPs

4/21/04 9:37 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BRO HYMN
1 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Edited: 21-Apr-04

Peter Aerts in Brasil! Submitted by: Team TATAME Posted On 04/21/2004 By: Gleidson Venga / Team TATAME Dutch kickboxer Peter Aerts and Brazilian MMA star Pedro Rizzo have been friends for long time, ever since Rizzo was a promising MMA talent and traveled to Holland to train Muay Thai. From those days in the mid 90's to nowadays, it´s common to see Rizzo and Aerts training together, especially when Rizzo is focusing his training for a fight. Thouh Rizzo has not revealed his next fight, or even in which event he will fight, Rizzo has asked for Aerts´ for training support, and the Dutchman landed in Brazil last Tuesday. Aerts will be here for a few weeks preparing the Brazilian, sharping his on standing techniques that are already among the most dangerous in MMA. The 'Rock'comments: - He has come to help me out. When I´m preparing to fight I always ask for his help. I have gone to Holland in the past so this time I asked Peter to come to Brazil. I needed to make my sparring training harder. He´s a great friendand we have been friends for a long time. When we are sparring, he corrects some of my mistakes, some fault of mine. He is here to work me and to enlarge the scope of my training.' O kickboxer holandês Peter Aerts e a esterla do MMA brasileiro Perdo Rizzo matêem um amizade de longa data, deste que o Rizzo era uma promessa do MMA e viajou para a Holanda a fim de treinar Muay Thai.Desde esta época, no início dos anos 90,é comum ver o Pedro eo Aerts treinando juntos, especialmente quando Rizzo esta se focando e se preparando para uma luta. Apesar de Pedro não ter revelado sua próxima luta,or memso quando irá lutar,Pedro solicitou uma ajuda do Aerts no seu treinamento,e o holandês chegou ao Brasil na última terça.Aerts permanecerá no Brail por alguma ssemanas trabalhando a parte em pé do Pedro, que está enntre a smelhores do MMA.Seguem os comentários do ''The Rock'': ''Ele veio para me dar uma ajuda.Quando estou me preparando para uma luta sempre solicito a sua ajuda.Eu fui à Holand no passado, então, desta vez, pedi que o Peter viesse ao Brasil.Eu precisava tornar o meu treino de sparrings mais duro.Ele é um grande amigo e temos esta amizade por um bom tempo.Quando estamos treinando, ele corrige alguns dos meus erros e das minhas falhas.Ele está aqui para me ajudar e aumentar o nível do meu treino''. É, mais ou menos, isto aí. Um abraço

| Share | Email | Subscribe | Check IPs

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.