UnderGround Forums

Português UnderGround >> Fabrício Werdum na Chute Boxe???

4/21/04 9:50 AM
Ignore | Quote | Vote Down | Vote Up
BRO HYMN
1 The total sum of your votes up and votes down Send Private Message Add Comment To Profile

Edited: 21-Apr-04

Can Fabrício Werdum be a Chuteboxer? Submitted by: Luca Atalla Posted On 04/21/2004 'I would like to train with Wanderlei Silva and all those guys from Curitiba', said the ADCC fighter & BJJ Black Belt! with Raphael Nogueira Fabrício Werdum came to noteriety after the ADCC 2003, where he finished 2nd in the heavweight division and 3rd in the Absolutes. WE caught up with the BJJ Black Belt, who recently declared recently that he wants to approach Chuteboxe to advance his MMA career. 'I would like to train with Wanderlei Silva and all those guys from Curitiba. It has been a while I had this idea. Right now, they are the best in the world of MMA fights'. Based in Madrid, Spain Werdum has an academy with almost one hundred pupils, the black-belt also said that he and Mirko Cro Cop are have spoken together about wanting to create the European Top Team. 'There already is the Brazilian, American and the Russian Top Team. I live in Spain and meet great fighters every day, around here. I mean in France, Holland… so, it would be good to develop a team that can represent the old continent'. The reigning Jiu-Jitsu World Champion over 97kg, Werdum is excited to win the absolute title this year. 'I can fight against any opponent, including Marcio Pe de Pano (they are 1-1 in ADCC rules against each other). A few days ago, I promised to my master Silvio Behring that I will bring him the absolute gold medal at the Jiu-Jitsu World Cup of 2004'. ''Eu gostaria de treinar com Wanderlei Silva e todos este caras de Curitiba'',disse o competidor do ADCC e faixa-preta de jiu-jitsu. Fabrício ganhou notoriedade depois do ADCC 2003 onde treminou ems egundo entre os pesados e em terceiro no absoluto.Nós conversamos com o faixa preta de jiu-jitsu que recentemente declarou que pretende ir a Curitiba a fim de desnvolver-se como lutador de vale-tudo.''Eu gostaria de treinar com Wanderlei Silva e com todos os caras de Curitiba. Já faz um tempo que tenho esta idéia.Hoje,eles sào oq ue há de melhor no Mundo do MMA''. Baseado em Madri, Espanha,Werdun tem uma academia com quase cem pupilos, o faixa preta disse também que ele e Mirko Cro Cop vêm mantendo contato sobre a criação do European Top Team.''Já existem os Top Teams brasileiros, americano e russo.Eu moro na Espanha e encontro grandes lutadores por aqui.Eu digo na Holanda, França...então seria bom desenvolver um tiem que pudesse representar o velho continente. O atual campeão Mundial de Jiu-jitsu acima dos 97kg, Werdun está excitado com a conquista do título do absoluto deste ano:''Eu posso lutar com qualquer oponente incluindo o Márcio Pé de Pano(eles estão empatados em lutas nas regras de Abu Dhabi 1-1). Alguns dias atrás, eu prometi ao meu mestre Sylvio Behring que lhe daria amedalha de ouro do absoluto do Mundial de Jiu-Jitsu de 2004''.

Reply Post

You must log in to post a reply. Click here to login.