4/3/16 8:44 PM
6/28/12
Posts: 1179
Was he supposed to bick out?
4/3/16 8:45 PM
7/20/01
Posts: 5649
ez $
4/3/16 8:45 PM
1/1/01
Posts: 33159
damn. I'm sucking on my predictions for this card. haha.
4/3/16 8:45 PM
1/13/10
Posts: 35968
He's got Lucille
4/3/16 8:45 PM
8/6/06
Posts: 25830
Of course Phone Post 3.0
4/3/16 8:45 PM
3/20/07
Posts: 751
I enjoyed that. Expected Dean to go over tho Phone Post 3.0
4/3/16 8:45 PM
1/29/12
Posts: 5329
Surprised no run ins from watts at all
4/3/16 8:45 PM
12/6/10
Posts: 6802
Ambrose needs to invest in a good protein powder/weight gainer Phone Post 3.0
4/3/16 8:45 PM
3/2/11
Posts: 35734
No run in either..

That one was the low fight so far on the main show
4/3/16 8:46 PM
11/9/10
Posts: 43371
Kind of anti climatic. Phone Post 3.0
4/3/16 8:45 PM
11/20/10
Posts: 36169
Okay fuck this Mania lmao.
4/3/16 8:46 PM
12/6/10
Posts: 6803
Unnaceptable for a WWE superstar to be in that kind of shape Phone Post 3.0
4/3/16 8:46 PM
8/6/06
Posts: 25831
I never noticed Brock's tramp stamp Phone Post 3.0
4/3/16 8:46 PM
12/12/14
Posts: 3594

Why didn't Ambrose kick out? Wtf.

4/3/16 8:46 PM
4/30/07
Posts: 13371
damn that match was short
4/3/16 8:46 PM
11/9/10
Posts: 43372
Gino_Corona - Ambrose needs to invest in a good protein powder/weight gainer Phone Post 3.0
Yeah because we need more big stiffs that can't work. Phone Post 3.0
4/3/16 8:46 PM
8/20/12
Posts: 1898
Very good match, but that's quite a few successive heel wins for a mania... Phone Post 3.0
4/3/16 8:46 PM
1/10/12
Posts: 4763
That was a little anti climatic Phone Post 3.0
4/3/16 8:46 PM
4/30/07
Posts: 13372
and damn ambrose get to the gym
4/3/16 8:47 PM
1/13/10
Posts: 35969
Lol at Lesnar
4/3/16 8:47 PM
2/29/12
Posts: 3445
So no bat with barb wire? fuuck Phone Post 3.0
4/3/16 8:47 PM
12/12/14
Posts: 3595

So the championship match is next I guess.

4/3/16 8:47 PM
3/2/11
Posts: 35735
Heelmania!
4/3/16 8:47 PM
8/24/14
Posts: 306
shizz - I enjoyed that. Expected Dean to go over tho Phone Post 3.0
That was way over hyped Phone Post 3.0
4/3/16 8:47 PM
3/2/11
Posts: 35736
FFS69 - 

So the championship match is next I guess.


Did they cancel the battle royale?