Edited: 15 days ago
1/1/01
Posts: 21186
Didn't see a thread already, so figured I'd start one.
15 days ago
1/1/01
Posts: 21187
dayum at that cage
15 days ago
1/1/01
Posts: 54518
just got home, going to catch the replay later tonight.
15 days ago
1/1/01
Posts: 21188
I really like this heel Io Shirai.

And damn if she isn't good in the ring. She made Mrs. Wrestling look WAY better than she is.
15 days ago
10/20/07
Posts: 25317

Damn what an entrance.  

15 days ago
1/1/01
Posts: 21189
Pulling for Roddy here.
15 days ago
1/1/01
Posts: 21190
So that's 0 for 2 on title changes. One of the other two have to, right?
15 days ago
1/1/01
Posts: 21191
Legit lol...the network just froze on a close-up of the gap in Mia Yim's top showing her tits.
15 days ago
1/1/01
Posts: 21192
Crowd is deeeeead for this one
15 days ago
1/1/01
Posts: 21193
0 for 3 on title changes
15 days ago
1/1/01
Posts: 54529
It's Cole and Gargano so it's going to be great....but damn do I ever hate 2 out of 3 Falls matches.
14 days ago
1/1/01
Posts: 21194
That was a helluva final bump. Dang.
14 days ago
1/1/01
Posts: 54533
what was the point of the barb wire?
14 days ago
11/11/11
Posts: 23258

Well this is an empty thread. What matches are worth watching?

14 days ago
7/14/11
Posts: 1432

Man that cage was hokey looking it looked the the ambrose asylum cage

14 days ago
10/10/05
Posts: 14620

Great show as usual. Io/Mrs wrestling, triple threat & main event were the matches worth watching for me.

14 days ago
5/5/14
Posts: 443

I'm really annoyed with WWE Network right now. They broke the Chromecast function on the app with the new update

 

That being said. The 2 out of 3 falls match was incredible and the bump they took at the end was ridiculous.

 

That was the only match I watched as I was getting caught up on G1 and am really into AAA right now and they had a show on twitch last night

 

14 days ago
1/1/01
Posts: 21195
TheBearStare -

Well this is an empty thread. What matches are worth watching?

My opinion:

--tag match was Ok.  Someone needs to tell the Street Profits that if they're gonna be in an exciting match, they need to let their opponents get more than 1-2 moves in before reversing the offense.  They did that almost the entire match aside from one short spot where the bigger dude got worked over.  

 

--Io/Mrs. Johnny Wrestling was very good, but like I said above, this was due to Io.  She made blondie look WAY better than she is.  Io is *really* good.

 

--triple threat was Ok.  I had a hard time getting into it, honestly.  Dunne goes to the joint manipulation well a little too often for my liking.  Had a good ending.

 

--Shayna/Yim was Ok.  They actually told a decent story re Shayna's arm.  Yim just bores me, though.  The crowd was DEAD.

 

--2 out of 3 falls was great.  I was surprised how long the first match went.  Cole took a DDT onto a chair that looked like it went wrong - ended up being on the seat back.  The final bump was pretty crazy.  I liked Gargano's attitude in this one.

14 days ago
1/1/01
Posts: 54549

It's a Takeover show so nothing was bad.  I would rate the matches:

 

1. Adam Cole/Johnny Gargano

2. Io/Candice

3. Dream/Dunne/Strong

4. Street Profits/Undisputed Era

5. Shayna/Yim

14 days ago
11/11/11
Posts: 23259

Thanks for the input guys! Is this thread a sign that the summerslam thread might be lighter than usual as well?

14 days ago
10/10/05
Posts: 14621

Agree with the 2 previous posts.

Gargano & Cole have such great chemistry. I can watch them every takeover. 

14 days ago
1/1/01
Posts: 21197

I know we're likely not seeing Cole / Gargano again anytime soon, but I wanna see a match between them where Gargano is full-on heel - kinda like he was when he & Ciampa palled up again briefly before Ciampa got hurt.

14 days ago
3/28/10
Posts: 11285

Loved it (but I skipped the women’s matches). 

14 days ago
10/10/05
Posts: 14622
Poop Doodle -

Loved it (but I skipped the women’s matches). 

Io match was the second best of the night. 

11 days ago
1/1/01
Posts: 15634
Poop Doodle -

Loved it (but I skipped the women’s matches). 

me too. 2/5 matches as women’s matches is garbage IMO