3/29/15 7:30 PM
5/4/12
Posts: 16118
JoeMimic -
MyUnclesCreepy - Nice win for Bryan time to build the title back up Phone Post 3.0
Creepy my man! Phone Post 3.0
What's up bro ;) Phone Post 3.0
3/29/15 7:30 PM
10/25/10
Posts: 2344
Looked like Ambrose was bleeding from the back of the head. Phone Post 3.0
3/29/15 7:30 PM
10/28/07
Posts: 9732
krs82 - Oh
that's not really uncle creepy lol
Hahahaha nope. Phone Post 3.0
3/29/15 7:30 PM
1/10/12
Posts: 4109
Awesome start
Orton vs rollins might be match of the night Phone Post 3.0
3/29/15 7:30 PM
1/1/01
Posts: 11587
Nah this is not a match to skip. Seth can carry Orton through this match as Seth is the shit.
3/29/15 7:31 PM
4/4/02
Posts: 14373
UGCTT_Blake - Goddmanit, this was suppose to be a one night thing...but I am already having way more fun than I thought.
I tuned in to the January ppv (Royal Rumble) after not watching since 2000 or 2001 because I was bored and my Xbox was down, and I've been watching pretty regularly since then. It's a lot of fun.

Definitely been enjoying it way more than I thought I would. Phone Post 3.0
3/29/15 7:31 PM
10/28/07
Posts: 9733
MyUnclesCreepy -
JoeMimic -
MyUnclesCreepy - Nice win for Bryan time to build the title back up Phone Post 3.0
Creepy my man! Phone Post 3.0
What's up bro ;) Phone Post 3.0
Nothing my dude just watching this and seeing our stadium and getting antsy for some football! Phone Post 3.0
3/29/15 7:31 PM
5/21/13
Posts: 1256
Anyone else network keep crashing on the ps4? Phone Post 3.0
3/29/15 7:32 PM
12/27/10
Posts: 365
Xbox One is working flawless so far Phone Post 3.0
3/29/15 7:33 PM
8/28/13
Posts: 98
Seth will win the title tonight!!!! Phone Post 3.0
3/29/15 7:33 PM
3/20/13
Posts: 3834
Awww yeah, best most fun guy to watch in the wwe today imo right here Phone Post 3.0
3/29/15 7:33 PM
10/28/07
Posts: 9734
Bad Moon Rising -
UGCTT_Blake - Goddmanit, this was suppose to be a one night thing...but I am already having way more fun than I thought.
I tuned in to the January ppv (Royal Rumble) after not watching since 2000 or 2001 because I was bored and my Xbox was down, and I've been watching pretty regularly since then. It's a lot of fun.

Definitely been enjoying it way more than I thought I would. Phone Post 3.0
I enjoy getting lost in the universe so to speak and just enjoying the show. Phone Post 3.0
3/29/15 7:33 PM
6/2/12
Posts: 4216
stevekt - Tapout commercial. Lol. Phone Post 3.0
New stuff has a legit athletic brand look to it. Phone Post 3.0
3/29/15 7:33 PM
5/22/12
Posts: 10344
Didn't think it would be such a big deal, but the daylight is taking away from the event. Phone Post
3/29/15 7:34 PM
12/27/10
Posts: 366
I have a shitty feeling HHH is going over tonight. Why bring Sting in just to have him lose? Phone Post 3.0
3/29/15 7:34 PM
10/28/07
Posts: 9735
Sleazy Martinez -
stevekt - Tapout commercial. Lol. Phone Post 3.0
New stuff has a legit athletic brand look to it. Phone Post 3.0
It really does Phone Post 3.0
3/29/15 7:34 PM
3/20/13
Posts: 3835
That bass in his song right now is.bumping at levi stadium Phone Post 3.0
3/29/15 7:34 PM
4/10/11
Posts: 1140
They're getting the guaranteed great matches out of the way early Phone Post 3.0
3/29/15 7:34 PM
5/4/12
Posts: 16119
JoeMimic -
MyUnclesCreepy -
JoeMimic -
MyUnclesCreepy - Nice win for Bryan time to build the title back up Phone Post 3.0
Creepy my man! Phone Post 3.0
What's up bro ;) Phone Post 3.0
Nothing my dude just watching this and seeing our stadium and getting antsy for some football! Phone Post 3.0
I'm eating steak baked potato and rice and loving the look of this wrestle mania


And yes I miss football :( Phone Post 3.0
3/29/15 7:35 PM
4/5/11
Posts: 3624
This song is awful and it makes me not like this guy. I want long hair to win. Go long hair.
3/29/15 7:36 PM
10/28/07
Posts: 9736
I like Rollins but I love tweener Orton. Phone Post 3.0
3/29/15 7:37 PM
10/28/07
Posts: 9737
MyUnclesCreepy -
JoeMimic -
MyUnclesCreepy -
JoeMimic -
MyUnclesCreepy - Nice win for Bryan time to build the title back up Phone Post 3.0
Creepy my man! Phone Post 3.0
What's up bro ;) Phone Post 3.0
Nothing my dude just watching this and seeing our stadium and getting antsy for some football! Phone Post 3.0
I'm eating steak baked potato and rice and loving the look of this wrestle mania


And yes I miss football :( Phone Post 3.0
Attaboy. You tapping anymore of that pristine ass Haha? Doing the OG proud. Phone Post 3.0
3/29/15 7:37 PM
4/4/02
Posts: 14374
Mihow -
3 Sided Square -  Didn't think it would be such a big deal, but the daylight is taking away from the event. Phone Post

I like it

Gives it a different feel

Last two matches will be in like twilight probably yea?
Yeah, I'm not hating the daylight either.

Reminds me of the Bash at the Beach events. First matches in daylight, last matches in dark. Phone Post 3.0
3/29/15 7:38 PM
10/28/07
Posts: 9738
You can't ask for better weather for am outdoor event. Phone Post 3.0
3/29/15 7:38 PM
4/4/02
Posts: 14375
Is there a list of the match order? Trying to figure out which match to make dinner during. Phone Post 3.0