UnderGround Forums DANG, Michelle Pereira!!

5/21/19 3:08 PM
2/3/10
Posts: 25698

Wow guy is exciting!  Did anybody catch his fight againsy danny roberts this past weekend?

5/21/19 3:11 PM
1/30/16
Posts: 2432

Came here looking for pics of a Michelle, very disappointed

5/21/19 3:46 PM
1/13/10
Posts: 44527

Yea where is Michelle? She sounded hot.

5/21/19 3:56 PM
2/8/12
Posts: 3552
IMasturNateConstantly -

Wow guy is exciting!  Did anybody catch his fight againsy danny roberts this past weekend?

I posted a thread about this guy yesterday.  I got a whopping ONE response.  Lol.

5/21/19 4:11 PM
2/3/10
Posts: 25700
ducks18 -
IMasturNateConstantly -

Wow guy is exciting!  Did anybody catch his fight againsy danny roberts this past weekend?

I posted a thread about this guy yesterday.  I got a whopping ONE response.  Lol.

Its because it was on the espn+ prelims which nobody watched.  It took me till today to actually finish watching it. 

Edited: 5/21/19 4:19 PM
10/3/11
Posts: 566

Yeah this guy is scary man. That little dance move he did just before he attacked and the wall jumps. He is very comfortable in there. We're gonna see more brutality by this man soon I hope.

5/21/19 5:12 PM
2/8/12
Posts: 3554
IMasturNateConstantly -
ducks18 -
IMasturNateConstantly -

Wow guy is exciting!  Did anybody catch his fight againsy danny roberts this past weekend?

I posted a thread about this guy yesterday.  I got a whopping ONE response.  Lol.

Its because it was on the espn+ prelims which nobody watched.  It took me till today to actually finish watching it. 

No i am saying I made a thread yesterday saying “New ufc must see fighter” with videos attached and everything.  People didn’t need to watch espn I’m talking about my thread, now I got 3 replies, but I remember a time on this website when it would have had 3 replies before I clicked refresh.

5/21/19 5:27 PM
2/19/18
Posts: 407

At least post some pics of him

5/21/19 5:32 PM
10/4/03
Posts: 19650
anyone have a clip or gif of the finish?
5/21/19 5:44 PM
1/1/01
Posts: 22666

It’s spelled Michel

5/21/19 6:23 PM
8/31/11
Posts: 2706

https://vimeo.com/335989737

 

5/22/19 1:40 AM
2/3/10
Posts: 25703
forrestfan - anyone have a clip or gif of the finish?

 

5/22/19 2:48 AM
1/1/01
Posts: 75690

Very impressive vid!! Thanks for sharing. That shit is fun to watch. Gonna be just as fun watching someone catch him mid acrobatics and shut him off.

5/22/19 3:22 AM
1/24/16
Posts: 913

Just  looked up the fight, I love this guy.

I consider myself a hardcore fan I watch almost everything but how is anyone going to keep up with this shit. ESPN prelims? I have only so much time, move this guy up for the next card. 

5/22/19 5:05 AM
7/30/03
Posts: 6964

He looks like what we’d got if Tony Ferguson had trained under Datsik!

Edited: 5/22/19 6:04 AM
6/28/10
Posts: 27821
ducks18 -
IMasturNateConstantly -
ducks18 -
IMasturNateConstantly -

Wow guy is exciting!  Did anybody catch his fight againsy danny roberts this past weekend?

I posted a thread about this guy yesterday.  I got a whopping ONE response.  Lol.

Its because it was on the espn+ prelims which nobody watched.  It took me till today to actually finish watching it. 

No i am saying I made a thread yesterday saying “New ufc must see fighter” with videos attached and everything.  People didn’t need to watch espn I’m talking about my thread, now I got 3 replies, but I remember a time on this website when it would have had 3 replies before I clicked refresh.

Theyre all too busy crying about espn+ to watch.

5/22/19 6:06 AM
4/21/12
Posts: 8413

He's kind of an athletic freak, so he's going to be fun to watch because even if he loses he'll probably do some crazy shit in the cage during the fight. He actually fought at 205 earlier this year. He missed weight last year for a fight at 170, and the guy looks massive for a WW. 

One of the stranger things on his fight record: Last  year one of his fights was a No Contest because he was injured when the cage "malfunctioned." No idea what the fuck that means. It was in some Brazilian regional promotion. 

 

5/22/19 6:19 AM
1/23/06
Posts: 100234
One of the most fascinating UFC debuts ever bar none. Only 25 years old..
5/22/19 10:42 AM
7/31/09
Posts: 17601

Holy crap. That dude gave not one fuck about his opponents attack lol. Exciting guy.

5/22/19 10:59 AM
12/9/02
Posts: 12776

ttt

5/22/19 11:01 AM
11/24/18
Posts: 720
CRE - One of the most fascinating UFC debuts ever bar none. Only 25 years old..

Damn didn’t know he was only 25, dudes got the record of an experienced vet 

5/22/19 12:07 PM
1/1/01
Posts: 8316

You click-baiting uncle fucker, you fucking got me... At least you weren't a total cock sucker and posted pics of him in a thong... *Tips hat and moves on.

5/22/19 12:49 PM
8/15/14
Posts: 1810

Seems like he either got the KO and stopped throwing which I appreciate, or he was gonna run up the cage for some crazy WWF finish or some shit.

Eitheway, good shit.

5/22/19 3:49 PM
8/22/02
Posts: 3725

The fight reminded me of Anderson Silva's first UFC fight against Leben.  Leben was an established UFC fighter and some unknown guy just comes in and absolutely runs through him. I'm not making any predictions for Pereria but that's how it felt to me.  

5/22/19 4:17 PM
12/14/00
Posts: 12378
His reminds me of Genki Sudo and Jean Silva, with the body of early Rumble, since I have no idea how he makes 170.