GamerGround Let’s talk WoW Classic

12/9/18 8:21 PM
5/13/02
Posts: 30820
played this afternoon, hit 30.

...instances are no way to get XP. I dunno WTF I was remembering with that bullshit.
12/9/18 8:46 PM
1/1/01
Posts: 31130

I'll be back on tomorrow

12/11/18 2:49 PM
5/13/02
Posts: 30823

Arathi Highlands now, nowhere to hide

12/13/18 8:03 AM
5/13/02
Posts: 30824
You still around DB? :)
12/13/18 8:19 AM
1/1/01
Posts: 31146

Yeah. This is the busy time of the year for me. I'll catch up don't worry.

12/21/18 2:57 AM
12/29/14
Posts: 1381

Dumb question, is this sponsored by Blizzard, or some kind of mirror server? Are the skill trees and spells the same as the original or does it have a bunch of the later changes?

12/21/18 9:04 AM
1/1/01
Posts: 31162

Its patch 1.12

It's a couple years after launch I think. 

12/24/18 12:18 AM
5/13/02
Posts: 30827

Got to 41 and bought a mount. This has been more difficult than leveling 3 60s on Frostwolf back in the day. I’m seriously impressed at the amount of murder on this server, holy shit. I need a break lol

12/24/18 3:26 PM
1/1/01
Posts: 31165

I haven't quit. I just haven't had time.

12/24/18 5:19 PM
5/13/02
Posts: 30829
You're not missing anything man, it's a shit show packed.

I got on my 60 rogue and went ganking until a full squad of horde came out and went hunting. Then I went back to grinding on my priest LOL

Gonna sell or trade the rogue for something else I think
12/25/18 7:49 AM
1/1/01
Posts: 31166

When I get to 60 it's over for those hordes. I will make them uninstall the game.

Edited: 12/25/18 10:11 AM
5/13/02
Posts: 30830

Dude...no shit. I’m gonna MC drown people, MC inconvenienced-swim people off boats, bridges, melt lowbies...no hunter will ever get a pass. Fuck hunters

12/25/18 2:40 PM
1/1/01
Posts: 54997
MC people off the Arathi bridge so they get stuck in the ravine and have to hearthstone.
12/26/18 9:17 AM
10/21/14
Posts: 674
crikey, by the time Classic launches, ol' Seanster gonna be sick of vanilla WoW.
12/26/18 2:10 PM
5/13/02
Posts: 30833
Squatdog - MC people off the Arathi bridge so they get stuck in the ravine and have to hearthstone.

lol I'll head there next, it was out of my way today. I MC'd someone off the boat in the middle of the ocean on the way to Ratchet though and that was pretty much awesome
12/26/18 2:33 PM
5/13/02
Posts: 30834
tumbleweed - crikey, by the time Classic launches, ol' Seanster gonna be sick of vanilla WoW.

Meh, TBH as soon as Camelot Unchained gets released I'm there anyway
12/28/18 10:41 AM
10/21/14
Posts: 675
theseanster - 
tumbleweed - crikey, by the time Classic launches, ol' Seanster gonna be sick of vanilla WoW.

Meh, TBH as soon as Camelot Unchained gets released I'm there anyway

Seanster is WoW and WoW is Seanster.
1/2/19 4:34 AM
1/1/01
Posts: 55041
My old guild's promo:

1/2/19 5:26 PM
5/13/02
Posts: 30840
Squat, since you were resto how did you farm? Did you just PvP resto too?

Cool video - like the slayer in the background too hah!
1/2/19 5:36 PM
1/1/01
Posts: 55047
I used to farm as feral before I respecced but made most of my money making the Devilsaur set and collecting rare crafting pattern recipes which were on a long respawn timer.

My old guild was named Ghosts of War.
1/11/19 1:45 PM
5/13/02
Posts: 30851

Level 49 - server is beyond brutal

1/11/19 2:26 PM
1/1/01
Posts: 31237

When we go ganking we need to hit stonetalon. Lots of low level hordes coming out of the barrens. Zero high level hordes.

1/12/19 8:32 PM
5/13/02
Posts: 30852
f-f-f-f-f *vomits and tears up* fifty


WTS level 60 rogue w/ preraid blues $150
1/12/19 9:21 PM
1/1/01
Posts: 31241

I'm at 40. I get a level every day i get on there 

1/13/19 12:23 AM
5/13/02
Posts: 30853
51

WPL seems to now be showing the horde being outnumbered. I only got ganked 1 time in 2.5 hours there