OtherGround Forums Black People Twitter

1/30/15 4:28 AM
2/7/11
Posts: 1727
Gold, Jerry! Phone Post 3.0
1/30/15 4:31 AM
2/22/12
Posts: 4771
The alien sitting in the chair just killed me LOL Phone Post 3.0
1/30/15 5:42 AM
11/25/14
Posts: 239
Alien at mcdonalds is accurate. Good ol college days Phone Post 3.0
1/30/15 5:49 AM
3/17/14
Posts: 416
https://bossip.files.wordpress.com/2013/05/al.jpg

1/30/15 6:03 AM
3/17/14
Posts: 417
http://i.imgur.com/a27FM7z.jpg

http://i.imgur.com/9PjK4yF.jpg

http://i.imgur.com/MYSjKd4.jpg

http://i.imgur.com/j5pYrQ5.jpg

http://i.imgur.com/Q9x3a65.png
1/30/15 6:09 AM
11/7/12
Posts: 2300
It's 3am. My wife and daughter are sick and asleep. Why did I click this thread?

I'm over here in tears. The tattoo and old baby are pure gold! Phone Post 3.0
1/30/15 6:12 AM
1/10/12
Posts: 7945
TheEssence - The alien sitting in the chair just killed me LOL Phone Post 3.0

yes, and the alien at McDonalds ordering
1/30/15 6:27 AM
3/17/14
Posts: 418
http://i.imgur.com/SmKxMZG.jpg

http://m.imgur.com/HqebW3g

http://i.imgur.com/xcJzfMZ.png

http://i.imgur.com/DiXJCkE.jpg

http://i.imgur.com/M9miNKd.jpg



1/30/15 6:37 AM
3/17/14
Posts: 419
This first one maybe a little to black for y'all

http://i.imgur.com/hG2B95c.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-nSOfW-oS5A0/VMkDlQlHEzI/AAAAAAAAAz4/eh81ZYrS9Xs/s1600/The%2BOther%2BNigga.jpg
1/30/15 7:24 AM
4/24/11
Posts: 1119
Hahaha Phone Post 3.0
1/30/15 7:31 AM
12/22/13
Posts: 3549

VTFU TO OP AND BOBBY LMFAO

1/30/15 7:34 AM
12/22/13
Posts: 3550

VU XAVIER TO

1/30/15 7:55 AM
8/1/12
Posts: 3965
Lmao Phone Post 3.0
1/30/15 7:58 AM
6/19/12
Posts: 4849
BruteDion - http://i.imgur.com/a27FM7z.jpg

http://i.imgur.com/9PjK4yF.jpg

http://i.imgur.com/MYSjKd4.jpg

http://i.imgur.com/j5pYrQ5.jpg

http://i.imgur.com/Q9x3a65.png

1/30/15 8:01 AM
6/19/12
Posts: 4850
BruteDion - http://i.imgur.com/SmKxMZG.jpg

http://m.imgur.com/HqebW3g

http://i.imgur.com/xcJzfMZ.png

http://i.imgur.com/DiXJCkE.jpg

http://i.imgur.com/M9miNKd.jpg




1/30/15 9:31 AM
12/15/02
Posts: 76918
Hahahah little Richard!!! Phone Post 3.0
1/30/15 10:01 AM
6/5/03
Posts: 15972
. Phone Post 3.0
1/30/15 10:07 AM
1/8/13
Posts: 304
. Phone Post 3.0
1/30/15 10:45 AM
12/3/09
Posts: 6780
. Phone Post 3.0
1/30/15 11:08 AM
4/30/13
Posts: 3282
I should not have laughed that hard lol Phone Post 3.0
1/30/15 11:14 AM
4/9/13
Posts: 303
Sub Phone Post 3.0
1/30/15 11:21 AM
5/11/12
Posts: 10179
Say what you want about my people but we are funny as shit..

Sure we're fucked up be we are the roast kings Lol Phone Post 3.0
1/30/15 11:31 AM
5/24/10
Posts: 6656
Funny shit
1/30/15 11:49 AM
11/21/02
Posts: 4361
The mike brown face book picture killed me. Phone Post 3.0
1/30/15 1:35 PM
11/7/12
Posts: 2301
Moar!!!! I'm dying over here. The little Richard one was too much lol Phone Post 3.0