OtherGround Forums Man, post malone killed nirvana covers..

15 days ago
6/1/16
Posts: 7374

I can’t even name one song of his. Only familiar with the name and his bob Dylan covers (which I enjoy). 
 

That being said, kills it. 
 

Edited: 15 days ago
11/24/13
Posts: 3416

He's better than most mainstream "pop" artists.

The only song I know of his is this one:

15 days ago
6/1/16
Posts: 7375

Also, Travis Barker on drums 

15 days ago
4/21/10
Posts: 49299

Damn. Well done.. 

15 days ago
6/1/16
Posts: 7376

The more I listen, the more I’m impressed 

15 days ago
7/5/13
Posts: 12028

That was a lot better then I expected. 

15 days ago
5/8/10
Posts: 2809

Fucking sweeeeeet

15 days ago
11/19/05
Posts: 43405

I cannot dislike this kid, I have tried.  He won me over. Seems cool as fuck to boot and down to earth.

 

 

Wait for him and CLever coming up. Gonna be fire. 

15 days ago
4/21/10
Posts: 49300
Fighting -

I cannot dislike this kid, I have tried.  He won me over. Seems cool as fuck to boot and down to earth.

 

 

Wait for him and CLever coming up. Gonna be fire. 

This. I too attempted to hate simply because its the new kid music and I'm not cool anymore. But, I can't hate and have become a fan. If he and Dave Grohl did a Nirvana comeback tour with Malone as lead singer, I'd allow it. 

Edited: 15 days ago
10/20/09
Posts: 2350

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

15 days ago
11/16/08
Posts: 19767

I like his earlier work, Pre Malone.

Edited: 15 days ago
3/16/11
Posts: 8820
I No Kung Foo -

I like his earlier work, Pre Malone.

You son of a bitch. 
 

(also, Rogan just posted (no pun intended) a podcast with talented grease ball.)

15 days ago
6/3/19
Posts: 325
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

Is your wife’s name Karen? 

15 days ago
11/19/05
Posts: 43408
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

You wouldn't buy that shit if you could afford it?  Espeically if you are playing live for 200K people?

 

Also, when did post say he was punk rock?  He's a pop star wit ha lot of talent. I don't see him fronting at all.  

 

 

 

15 days ago
4/13/20
Posts: 167
Fighting -

I cannot dislike this kid, I have tried.  He won me over. Seems cool as fuck to boot and down to earth.

 

 

Wait for him and CLever coming up. Gonna be fire. 

Well “seasons change”

15 days ago
6/26/06
Posts: 14755
plastekt - 

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.


Agreed, its so pointless. Its like Foreigner covering the Clash, why?
15 days ago
11/15/04
Posts: 39787

While I don't get the mumus and the super shitty face tats, the guy has a lot of hit songs.

I did enjoy seeing Jim from the office playing the lead guitar.

15 days ago
10/20/09
Posts: 2353
Fighting -
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

You wouldn't buy that shit if you could afford it?  Espeically if you are playing live for 200K people?

 

Also, when did post say he was punk rock?  He's a pop star wit ha lot of talent. I don't see him fronting at all.  

 

 

 

If I was trying to be grunge and I was rich I'd just do some free shows at a bowling alley. Not whatever the fuck this is supposed to be

15 days ago
6/3/19
Posts: 326
plastekt -
Fighting -
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

You wouldn't buy that shit if you could afford it?  Espeically if you are playing live for 200K people?

 

Also, when did post say he was punk rock?  He's a pop star wit ha lot of talent. I don't see him fronting at all.  

 

 

 

If I was trying to be grunge and I was rich I'd just do some free shows at a bowling alley. Not whatever the fuck this is supposed to be

It was a live show they did for charity on YouTube and raised something like 7million. 

15 days ago
5/15/07
Posts: 17452
AsBiesball - 
plastekt -
Fighting -
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

You wouldn't buy that shit if you could afford it?  Espeically if you are playing live for 200K people?

 

Also, when did post say he was punk rock?  He's a pop star wit ha lot of talent. I don't see him fronting at all.  

 

 

 

If I was trying to be grunge and I was rich I'd just do some free shows at a bowling alley. Not whatever the fuck this is supposed to be

It was a live show they did for charity on YouTube and raised something like 7million. 


That's pretty fuckin cool. I have a whole new respect for this Post Malone kid.
15 days ago
10/20/09
Posts: 2354
AsBiesball -
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

Is your wife’s name Karen? 

Yes and she'd like to speak to the manager of distorted guitars.

15 days ago
10/20/09
Posts: 2355
AsBiesball -
plastekt -
Fighting -
plastekt -

I mean if you need a 5 thousand dollar microphone, 5 thousand dollars in tattoos 25 thousand dollar recording equipment and a 5 thousand dollar guitar to sound like a shitty grunge band and donate it to trillionaire globalists in the name of "progress" (read the bottom of the feed) then you're the least punk rock person in the history of the fucking universe. but okay whatever you feel like.

You wouldn't buy that shit if you could afford it?  Espeically if you are playing live for 200K people?

 

Also, when did post say he was punk rock?  He's a pop star wit ha lot of talent. I don't see him fronting at all.  

 

 

 

If I was trying to be grunge and I was rich I'd just do some free shows at a bowling alley. Not whatever the fuck this is supposed to be

It was a live show they did for charity on YouTube and raised something like 7million. 

It raised 7 million for WHO 

15 days ago
5/5/07
Posts: 11878

New music sucks nowadays.  Autotuned bullshit

 

Most of his songs sound like audiotuned.  That being said he def puts out catchy music

15 days ago
6/1/16
Posts: 7377
Rahjai MD -

New music sucks nowadays.  Autotuned bullshit

 

Most of his songs sound like audiotuned.  That being said he def puts out catchy music

He comments on the lack of auto tune in the concert haha. Says he “sings like shit” 

15 days ago
11/24/13
Posts: 3419

Look who is on the latest JRE, posted 1hr ago: