OtherGround Forums Wife got a tattoo

10 days ago
4/8/07
Posts: 40202
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22
10 days ago
5/23/12
Posts: 31621
Bukkaked by Bombers -

She should of got a tatt of those shoes/slippers.

or the octopus around the anus 

she already has a butthole tattoo

 

 

10 days ago
1/18/12
Posts: 6425


fuck....i was hoping it'd be an American traditional style tattoo of these bad boyz, with the caption...."what are those"
10 days ago
11/9/17
Posts: 8313

Oh lord! 

10 days ago
11/16/08
Posts: 16594
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

Or he just paid the guy money but made up the "trade" because he didn't want to hear the OG give him shit about his poor spending habits.

10 days ago
3/31/14
Posts: 9213
Passive Jay -
Bukkaked by Bombers -

She should of got a tatt of those shoes/slippers.

or the octopus around the anus 

she already has a butthole tattoo

 

 

Send me the close up pics, I won't show no one 

10 days ago
8/12/16
Posts: 8468
I No Kung Foo -
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

Or he just paid the guy money but made up the "trade" because he didn't want to hear the OG give him shit about his poor spending habits.

100% this lol

10 days ago
5/23/12
Posts: 31622
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

lol you should be a detective.

 

I could not find anyone interested in the rifle and shops were offering me 200 bucks for it. So I traded it to my buddy for some sessions. Ended up with about 7 hours worth of work.

10 days ago
8/13/13
Posts: 2289

That's a very long titty

10 days ago
3/26/13
Posts: 1199

Just make sure she doesn't get a tattoo of Mark Sanchez's jersey.

10 days ago
5/8/13
Posts: 12765
Forrest Spliffn -


fuck....i was hoping it'd be an American traditional style tattoo of these bad boyz, with the caption...."what are those"

Who the fuck where’s shoes like that?  Some kind of Mexican cholo or something? Wtf lol 

10 days ago
11/15/04
Posts: 37768
Passive Jay -
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

lol you should be a detective.

 

I could not find anyone interested in the rifle and shops were offering me 200 bucks for it. So I traded it to my buddy for some sessions. Ended up with about 7 hours worth of work.

Lol

10 days ago
8/12/19
Posts: 11
Passive Jay -


Big arms.. = big woman 

10 days ago
5/15/07
Posts: 16759
Passive Jay -
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

lol you should be a detective.

 

I could not find anyone interested in the rifle and shops were offering me 200 bucks for it. So I traded it to my buddy for some sessions. Ended up with about 7 hours worth of work.

Now that’s fucking funny!

10 days ago
3/7/07
Posts: 11403

There’s nothing more Detroit than trading a gun for a tattoo.

10 days ago
4/15/16
Posts: 6882
Passive Jay -
Bukkaked by Bombers -

She should of got a tatt of those shoes/slippers.

or the octopus around the anus 

she already has a butthole tattoo

 

 

Classy gal.

10 days ago
5/23/12
Posts: 31625
lifeofjaze -
Passive Jay -


Big arms.. = big woman 

My wife is 5'10. She is also 46 and diabetic, so no she is not small.

 

 

I think she still looks good.

 

10 days ago
3/31/14
Posts: 9227
Passive Jay -
lifeofjaze -
Passive Jay -


Big arms.. = big woman 

My wife is 5'10. She is also 46 and diabetic, so no she is not small.

 

 

I think she still looks good.

 

She does look good, def batting above your average there Jay. Haha  but for real you have a winner right there 

you have horrible fashion sense but whoopty doo.   Now about that ass pic I asked for..

10 days ago
5/8/10
Posts: 2686

Your wife doesn't look like the kinda woman to have a balloon knot tattoo.. bit of a dark horse .. 

9 days ago
10/16/07
Posts: 21556
Passive Jay -
lifeofjaze -
Passive Jay -


Big arms.. = big woman 

My wife is 5'10. She is also 46 and diabetic, so no she is not small.

 

 

I think she still looks good.

 

Welder’s goggles instead of sunglasses so she doesn’t have to see PJ clearly.

 

 

9 days ago
7/9/10
Posts: 9891
Passive Jay -
lifeofjaze -
Passive Jay -


Big arms.. = big woman 

My wife is 5'10. She is also 46 and diabetic, so no she is not small.

 

 

I think she still looks good.

 

Well done, sir.

9 days ago
2/23/05
Posts: 14737
I like it!
9 days ago
5/23/12
Posts: 31626
JimmyPie -

Your wife doesn't look like the kinda woman to have a balloon knot tattoo.. bit of a dark horse .. 

I might have been lying about the butthole tattoo. 

9 days ago
5/23/12
Posts: 31629
I No Kung Foo -
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

Or he just paid the guy money but made up the "trade" because he didn't want to hear the OG give him shit about his poor spending habits.

9 days ago
1/1/01
Posts: 4856
Passive Jay -
I No Kung Foo -
Right Hand JO Power -
invalid - How the hell does a tattoo trade go down?

his friend is either wearing a chewbacca costume or shooting a custom .22

Or he just paid the guy money but made up the "trade" because he didn't want to hear the OG give him shit about his poor spending habits.

Pizza jokes are old, Jay. You need to step up your game.