UnderGround Forums Masvidal vs Hendo question

7 days ago
10/11/18
Posts: 39
why was everyone OK with Hendo leaping into the air and smashing a clearly unconscious Bisping with all the power he could generate, and everyone is calling Masvidal a thug for his follow up punches. Was it the showboating? Anyone who has followed Masvidal from the beginning knows he doesn't take fighting lightly. Also the fighters are instructed to fight by the UFC until the ref steps in. I'm confused why Hendo was praised and Masvidal is being condemned.
7 days ago
10/26/05
Posts: 3973

Because people are becoming gaping pussies as of late. 

7 days ago
10/11/18
Posts: 40
I've noticed the softness of the younger target audience as well
7 days ago
11/28/03
Posts: 106045

maybe it was ok cuz he didnt talk any shit after

7 days ago
5/5/12
Posts: 1500

It isn’t the punches that some are upset about. I’m indifferent to it. But let’s be honest: it wasn’t the punches.

7 days ago
6/23/10
Posts: 3332

Because racism.

 

 

7 days ago
3/21/14
Posts: 1408

Are you completely retarded? Hendo didn't get on the ground and yell in Bisping's face, and mock his lifeless body. I'm losing faith in you 18ers.

7 days ago
1/1/01
Posts: 8313

I remember a coversation with a friend one time during a hockey game. He was upset because an opposing playing did something to one of "our guys". I pointed out that same player who got "victimized" does that same thing to other players all the time. He said that was different. When I inquired about how, he responded that "our" player was on "our" side. 

Just saying. 

7 days ago
9/24/18
Posts: 1557

 There were no strikes landed or thrown after the referee stopped the fight so there should be no issues. 

The last week has shown what pussies askren fans are though. 

7 days ago
3/29/19
Posts: 361

Hendo isnt an immature bitch.

7 days ago
10/29/06
Posts: 831
EaglesmeshedmyLeprecon -

Are you completely retarded? Hendo didn't get on the ground and yell in Bisping's face, and mock his lifeless body. I'm losing faith in you 18ers.

Yeah, he only made it his fucking logo, dipshit. 

7 days ago
10/11/18
Posts: 41
MDudikoff - 
EaglesmeshedmyLeprecon -

Are you completely retarded? Hendo didn't get on the ground and yell in Bisping's face, and mock his lifeless body. I'm losing faith in you 18ers.

Yeah, he only made it his fucking logo, dipshit. 


my original screen name from the 2000s was Adamz187. Stopped visiting this site because of people like you so i couldn't remember my login info or old email address. You act like your some street O.G. lol i also have a life outside of this website. And a woman. 2 things I'm sure you know nothing about
7 days ago
9/9/12
Posts: 10513

Both are spectacular KO's and will be used as highlight reels for decades. 

It doesn't matter how many crying pussies there are these days on the UG, it won't take anything away from that gruesome knee landing flush on Askren. 

7 days ago
2/6/15
Posts: 5998

I like when someone says "everyone" responded a certain way. The same people are probably upset . It doesn't matter if they are upset though .

7 days ago
1/9/11
Posts: 477
ranier wolfcastle -

maybe it was ok cuz he didnt talk any shit after

Henderson did, in the post-fight he said he knew bisping was out: something along the lines of him knowing mike was out but the last punch was to shut him up.. 

Edited: 7 days ago
8/22/14
Posts: 2668

Everyone thought koscheck was a POS when he hit rumble after he was out.

It really comes down to the bias of if you like the fighter or not rather than the act itself. 

Edit. Im pretty sure it's rumble I'm thinking of.

7 days ago
10/29/06
Posts: 832
LOLufcFdana -
MDudikoff - 
EaglesmeshedmyLeprecon -

Are you completely retarded? Hendo didn't get on the ground and yell in Bisping's face, and mock his lifeless body. I'm losing faith in you 18ers.

Yeah, he only made it his fucking logo, dipshit. 


my original screen name from the 2000s was Adamz187. Stopped visiting this site because of people like you so i couldn't remember my login info or old email address. You act like your some street O.G. lol i also have a life outside of this website. And a woman. 2 things I'm sure you know nothing about

Maybe you should stop visiting again, faggot. 

7 days ago
2/12/16
Posts: 630
bungee up -

Everyone thought koscheck was a POS when he hit rumble after he was out.

It really comes down to the bias of if you like the fighter or not rather than the act itself. 

Edit. Im pretty sure it's rumble I'm thinking of.

Do you mean when Paul Daley hit Koscheck after the bell??

 

smh

7 days ago
1/8/04
Posts: 12514
ViciousJBone - 
bungee up -

Everyone thought koscheck was a POS when he hit rumble after he was out.

It really comes down to the bias of if you like the fighter or not rather than the act itself. 

Edit. Im pretty sure it's rumble I'm thinking of.

Do you mean when Paul Daley hit Koscheck after the bell??

 

smh


No bro. Kos slept Rumble. Then continued to punch the shit out of him while he was out. It was a harder KO than Tank/Nelmark.
7 days ago
3/14/02
Posts: 6832

Because  unlike Ben, Bisping is a huge douche!  Everyone knows that dumbass

7 days ago
12/8/12
Posts: 543
Siciliano di Brooklyn -
ViciousJBone - 
bungee up -

Everyone thought koscheck was a POS when he hit rumble after he was out.

It really comes down to the bias of if you like the fighter or not rather than the act itself. 

Edit. Im pretty sure it's rumble I'm thinking of.

Do you mean when Paul Daley hit Koscheck after the bell??

 

smh


No bro. Kos slept Rumble. Then continued to punch the shit out of him while he was out. It was a harder KO than Tank/Nelmark.

So was this Rumble KO before or after Kos won by submission?

7 days ago
7/20/01
Posts: 7432

what the fuck are you all talking about?

 

7 days ago
7/20/01
Posts: 7433

 

7 days ago
1/21/18
Posts: 1609
LOLufcFdana - I've noticed the softness of the younger target audience as well

This. People are just bigger pussies now than they were 10 years ago. The only people that will argue against it are 10 years younger.

7 days ago
7/20/01
Posts: 7434

that would chris sanford you're looking for

Animated GIF - Find & Share on GIPHY