What if ... Wife got new breasts today.

6/20/13 10:18 PM
3/16/10
Posts: 3060

6/20/13 10:21 PM
8/29/12
Posts: 187
The Rulez man.. THE FACKIN RULEZ! Phone Post 3.0
6/20/13 10:21 PM
1/20/12
Posts: 461
DoctorVanNostran - No pics. I'm keeping these bad boys all to myself!!! Phone Post 3.0
Sir. Do you know where you're at right now? Phone Post 3.0
6/20/13 10:21 PM
4/5/07
Posts: 14425
Na na na naaaah

Na na na naaaah


Hey hey hey... Phone Post 3.0
6/20/13 10:22 PM
1/20/12
Posts: 462
This is the UG. You don't just keep new tits 'to yourself.' Phone Post 3.0
6/20/13 10:23 PM
6/3/03
Posts: 54808
LMFAO! Jesus. I'm looking at OP's log right now and I don't think I've ever seen an avalanche of vote downs quite like this LOL.
6/20/13 10:26 PM
11/16/12
Posts: 526
cool hand Ed - Dude, you're just begging to be frozen lol
This. Phone Post
6/20/13 10:27 PM
7/7/10
Posts: 5662
Nitecrawler - LMFAO! Jesus. I'm looking at OP's log right now and I don't think I've ever seen an avalanche of vote downs quite like this LOL.
I just gave him a push Phone Post 3.0
6/20/13 10:30 PM
8/4/08
Posts: 14482
Good for her
Your turn Phone Post
6/20/13 10:32 PM
1/1/01
Posts: 3019

6/20/13 10:32 PM
7/18/11
Posts: 3007

OP HAD to have known this would happen.

6/20/13 10:33 PM
10/5/07
Posts: 11103
uniquetechnique - 


I'm here for the ice party.

6/20/13 10:33 PM
6/23/09
Posts: 1830

Trying to save op. Trying to pacify the masses. Trying to buy you some time.

 

6/20/13 10:34 PM
4/15/07
Posts: 834
Subbed just in case the OP becomes a fucking man and follows the god damn rules.
6/20/13 10:35 PM
1/21/10
Posts: 5033
UGCTT_granite007 - 

Trying to save op. Trying to pacify the masses. Trying to buy you some time.

 


Those GIFs make me feel funny. Anyone up for a phone call?

6/20/13 10:36 PM
1/19/10
Posts: 2526
Granite007 with the save, but wtf OP??? Phone Post
6/20/13 10:38 PM
5/31/12
Posts: 1355
Does anyone keep records on how fast someone gets frozen from the time of original post?

If not they should. I think OP would set a new record. Phone Post
6/20/13 10:40 PM
6/30/11
Posts: 6240
Nitecrawler - LMFAO! Jesus. I'm looking at OP's log right now and I don't think I've ever seen an avalanche of vote downs quite like this LOL.
Details motherfucker!

Lets hear them!


Has op gone for a visit to Anchorage?

Any numbers? Phone Post
6/20/13 10:42 PM
5/3/13
Posts: 91
I don't like implants and don't want to see pics. But will vd OP for not giving a damn about the rules.
6/20/13 10:43 PM
10/7/11
Posts: 2288
Has op been frozen yet? Your lucky i already used my mud vote Phone Post 3.0
6/20/13 10:48 PM
6/3/03
Posts: 54814
UGCTT_Song2 - 
Nitecrawler - LMFAO! Jesus. I'm looking at OP's log right now and I don't think I've ever seen an avalanche of vote downs quite like this LOL.
Details motherfucker!

Lets hear them!


Has op gone for a visit to Anchorage?

Any numbers? Phone Post

Let's put it this way. He received enough vote downs to ice him for several days on end LOL!

Alas, OP. We hardly knew thee. :)
6/20/13 10:51 PM
4/22/07
Posts: 21396
Just curious, when you vote down the top post is it -3?
6/20/13 10:52 PM
10/10/11
Posts: 727
Stupidity is one thing. But I'm subbing this to continually vote op down. Rules are rules. But the flat out no pics comment is unacceptable. Phone Post 3.0
6/20/13 10:53 PM
6/3/03
Posts: 54817
ShanTheMan - Just curious, when you vote down the top post is it -3?

LOL, yup. And from the looks of it, several people used that option LOL.
6/20/13 10:55 PM
1/1/01
Posts: 697
"Your vote has been cast"